Hó eleji tervezgetésekbe'

augusztus 03, 2015
tumblr
Ma reggel tervezgetős hangulatban voltam, átnéztem a könyvkihívás.hu-n, hogy állok (32/50), elkezdtem egy listát is gyártani molyon, hogy idén még mit kell mindenképp erre. (Most megfogadom magamnak -megint-, hogy ezután nem vágok bele ennyi kihívásba, mert ezt már alig lehet követni :D Másrészről viszont jó, mert van sok lehetőség, hogy mit olvassak, meg mindig találok új, jónak tűnő könyveket.)

A sokat emlegetett nyári listámról is elolvastam már 3 könyvet (4, mert volt egy hangoskönyv is), ami egész jó haladás a tavalyival szemben. Viszont több könyvet szerintem át fogok tolni őszre - A bolhapalota, A boszorkányt, a Kísértés Rt.

A kupac
Amit szeretnék még augusztusra beütemezni (mert szeptembertől jön a suli, szakdogaírás meg több meló):

  1. ✔ Elizabeth Kostova - A történész (Vcs)
  2. Amanda Stevens - Örök kísértés (nyári listáról)
  3. E. M. Foster - Szoba kilátással (1001, könyvkihívás)
  4. ✔ Böszörményi Gyula - Leányrablás Budapesten (könyvkihívás, saját könyv)
  5. Nick Hornby - Vájtfülűek brancsa (könyvtárból már kivettem) nem tetszik, bocs
  6. ✔ Ben Aaronovich - Soho felett a hold (könyvtárból már kivettem)
  7. ✔ Alice Hoffman - Itt a földön
tumblr
Egyéb - nem olvasós - tervek:
- kihasználni a jó időt és a programokat, lesz még pár koncert is :)
- tárgyfelvétel :D
- kirándulni (Győr talán-talán összejön)

6 megjegyzés:

  1. Győrben várlak szeretettel :) az utsó hétvégén Balcsin leszek, de egyébként bármikor! :)
    Nekem mostanában annyi könyv van különböző forrásokból, hogy hetente írok ilyen listát, imádok tervezgetni, ugye... a nyári könyves listát én bukom szerintem, de annyira nem zavar, egész sokat elolvastam róla.

    A Leányrablásra nagyon kíváncsi vagyok, majd könyvtárazom szerintem, de őszre pont jó lesz majd. :)
    A Soho felett a hold szerintem jobb volt,mint az első rész, amivel amúgy továbbra sem tudom, hogy mi bajom volt. :D De a 2. rész jó volt arra,hogy izguljak, mikor jön a következő!
    Jaj, az Örök kísértés annyi ideje tolódik nálam, szegény lassan olyan lesz, mint az Elfújta a szél.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, hogy 21-én mennénk (már ha akkor nyitva vannak a 'bótok' is), de mindeképp írok üzenetet :)
      Ugye, kellenek a listák? :)))
      Soho - remélem, hogy jobb lesz, mert az első annyira nem is tetszett, csak megszokásból hoztam ki, mmint elkezdek egy sorozatot, akkor kíváncsi vagyok a folytatásra is (ha nem volt bűnrossz persze).
      Nekem nyár elején ajánlotta Üstökös, ohh az Elfújta a szél, lehet jövő nyáron megpróbálkozom vele :D

      Törlés
    2. csak nyitva lesznek... :) az árkádban tuti. Gondolom YR a fő cél, például :D

      Törlés
  2. Nagyon jó kis lista ez augusztusra :) A történészt már én is húzom-halasztom, pedig baromira érdekel, csak a mérete elriaszt :D
    Böszörményi és Hoffman könyvei szuper választások, és nagyon kíváncsi leszek mit mondasz az Örök kísértésre, én nagyon szerettem.
    A saját nyári listámmal én nem állok olyan jól, de lassan már ott tartok, hogy a listáimról is listát vezetek. Tiszta zizi, nem?
    Győrhöz jó szórakozást nektek, tök jó, ha tudtok talizni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, én is akkor akarnám olvasni, amikor sokat vagyok itthon :D Pedig nem is olyan hosszú szerintem, csak ez a hülye nagy kiadás :/
      Nem zizi! :) Én a kihívásokról írtam listát, ami szintén ilyen lista listája :D
      Köszi, remélem összejön!! :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.