Túl sok könyv, kevés idő

március 05, 2010
Hát igen, a szorgalmi időszakban nincs sok időm a kötelezőkön kívül olvasni, de azért próbálkozom :) Most épp a gépen olvasom Joanne Harristől a Szederbort, ami nagyon magával ragadott, de sajnos mostanában el kellett hanyagolnom.
Idén van egy órám, amin csak Márai Sándorról tanulunk, aminek nagyon örülök, pár hónapja lett ő az egyik kedvenc íróm (ezért olvasom most az Egy polgár vallomásait, és ma kivettem a könyvtárból az Eszter hagyatékát), az órai kötelezőkön kívül még otthon vár rám Az igazi. Judit ... és az utóhang c. regény(ek), amit féláron sikerült beszereznem :D.

Szintén ma csaptam le az egyetlen Coelhora, ami megvan a sulikönyvtárban és még nem olvastam, A portobelloi boszorkányra :)

Coelho mellett ma ki kellett vennem az Állatfarmot(rajzfilmként már láttam! ;)), A legyek urát, a Közönyt és Jókai Új földesurát - ezek mind kötelező olvasmányok a következő pár hétre. [Majd lehet a félév végén írok az idei kötelezőkről, momentán csak arra van időm, hogy olvasgassam őket :D]

Na kellően kiírtam magamból mindent, azt hiszem, megyek olvasni :D

Csók kedves rendszeres és rendszerleten látogatók! :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.