újhold

november 21, 2009
Ma néztem meg a moziban az Újholdat! Nagyonnagyonnagyon tetszett!! :D
Szerintem nagyon könyvhű lett, semmi fontosat nem hagytak ki, igaz egy két apróságon változtattak, de ennyi belefért, a zene eszméletlenül jó volt - a soundtrack is és a score track is (nem tudom mi ennek a magyar neve, elnézést ;) )
Már alig várom, hogy dvd-n megjelenjen!!!
Egyedül a magyar felirat nem tetszett, voltak elírások (halhatatlan helyett vmi mást írak pl.), volt amit nem fordítottak le, ja meg a cím: New moon --> Alkonyat-Újhold .... nem értem miért nem volt elég az, hogy Újhold.
No mindegy, ez nekem kell dvd-n most azonnal! :D :D
[Negatív kritikák nem érdekelnek, most olvastam a port.hu-n egy nagyon rosszat róla :( ]

4 megjegyzés:

  1. megint Dóri vagyok :D én ma láttam és szerintem iszonyat jóóó volt."hajthatatlan"-t írtak ;) meg volt ahol elírtak valamit meg fordításbeli dolgok voltak problemásak.Jacobot én nagyon sajnáltam...olyan szomorú volt szegény.persze nagy az Edward&Bella szerelem,de én maradok Jacob párti :Đ

    VálaszTörlés
  2. Szia! :)
    igen hajthatalan, tényleg! :S
    Én is sajnáltam Jacobot, és nagyon szimpatikus nekem az ő alakja.
    Én is talán inkább Jacob-párti vagyok, de Edwardot is szeretem :D Szóval TeamSvájc :D

    VálaszTörlés
  3. egyedül pár apróság zavart,bár igen szőrszálhasogatónak tűnhetek vele...az egyik hogy a Bellát játszó Kristen Stewart nem tudja teljesen becsukni a száját,másik hogy Edward-ugye ugye R.Pattinson idősebbnek tűnt és elvileg nem öregszik.gondoltam csak belekötök valamibe-de nem tuskó módon-hogy kicsit megvillantsam a vaksi,ámde nem kevésbé kritikus szememet.megint D.

    VálaszTörlés
  4. ez egy nagyon korrekt hozzászólás volt. hát Kristent én se kedvelem megszállot módjára, és talán túl szomorúan-komolyan játssza Bellát (az első részre gondolok, mert az oké, hogy az újhold ilyen melankólikus). Robert P.al nincs bajom, én szeretem, mint színészt!
    Örülök, hogy itt jártál!

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.