A klasszikus vámpír-sztori

Nemrég jutottam hozzá, nagyon jó áron Bram Stoker - Drakula gróf válogatott rémtettei c. könyvhöz. Végig is olvastam gyorsan, de annyira nem nyerte el a tetszésemet, mármint ez a rövidített változat, nagyon hiányos, nehezebben élvezhető, mint ha hosszabb lenne! Azt hiszem be kell szereznem az teljes változatot!
A történet amúgy tetszett, de erősen rányomta a bélyegét, hogy ez rövidített változat :(

Up.: dejóóó, most vettem észre, hogy fennvan a mek-ben az egész könyv, e-book pártolók katt!

A Drakula történetnek amúgy íródott folytatása is, méghozzá Bram Stoker egyik leszármazottja Dacre Stoker írt (Ian Holt közreműködésével)! Én itt olvastam először erről a könyvről.
Infók a könyvről itt.

3/5

1 megjegyzés:

  1. már el akartam olvasni, de mindig csak halogatok... ez volt a kezdőlökés, köszi :D most benne vagyok még a Blue Moon-ban, de ha letettem, kezdem :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.