Eclipse

Elolvastaaam! Több mint 600 oldal volt, de pár nap alatt kivégeztem! :D
Mondjuk nyár elején már rajongói fordításban elolvastam, és utólag visszagondolva meglepően jó minőségű volt az a fordítás. Szóval most kicsit bántott is a dolog, hogy nem először olvasom, és már ismerem a sztorit és nem izgulok annyira, hogy mi fog történni. De a lényeg, hogy tetszett. Bár néha untam Bella vívódását, és nagyon sajnálom Jacobot :(
Nem is tudom mit írjak még ... várom a new moon filmet! már csak 2 hét!! :D

1 megjegyzés:

  1. kicsit én is sajnálom, hogy most az eredetin nem fogok majd tudni annyit izgulni... de akkor sem bírtam volna ki xD
    gondolkoztam azon, nem galádság-e a kalózfordítást olvasni... de nem sokáig xD győzött a kíváncsiság... én teljesen biztos, hogy megpusztultam volna, ha eddig kellett volna várnom a könyvre. xD áááá, kizárt xD

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.