egy újabb kívánságlistás

november 07, 2009
Gondolom (remélem! :) ) sok embernek ismerős a cím, a Robin Williams (és a dr.house-ból ismert "Wilson") főszereplésével készül 1998-as film miatt. [Ha nem akkor tessék behozni a lemaradást, egy igazi könyvmolynak, irodalomkedvelőnek ez egy alapmű :) infók a filmről]

Én még középsuli 1.-ben láttam, egy irodalomórán. Néhány hete néztem meg újra és mikor megláttam az egyik diákot felkiáltottam: Wiiilsoooon! :D [Nagy dr.House rajongó vagyok ;)]

Szóval ez a film is egy könyvadaptáció (én pár hete jöttem rá erre :D ).

A könyv ismertetője:

"Az évszázados múltra visszatekintő, tradícióira és eredményeire büszke Welton Akadémia konzervatív világába egy napon új irodalomtanár érkezik, aki vibráló személyiségével, egyedi oktatási módszereivel, lelkesedésével, humorával és a diákok iránti teljes elkötelezettségével egyetlen pillanat alatt felkavarja maga körül az állóvizet. Az uniformizáltságra törekvő, teljesítménycentrikus oktatással szembeforduló tanár gondolatai fogékony lélekre találnak diákjainál."

1990ft, szóval nem olyan nagy összeg, azt hiszem karácsonyi listámra felrakom és majd benyújtom a megfelelő személynek! :D

Nem tudom írtam e már, de a Mona Lisa mosolya film eléggé hasonlít a Holt költők társaságára, csak ott nőkről/lányokról szól a történet :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.