Célok 2020-ra

december 05, 2019
Tavaly decemberben is már elkezdtem tervezgeti 2019-re - idén is megrövidítem az évösszegzést a tervektől (biztos lesz majd ami akkor fog eszembe jutni, majd ott kiegészítem a gondolataimat :D). 
Illetve szeretném felhívni a figyelmeteket két molyon futó kihívásomra, amik már 2020-ra vonatkoznak. Az egyik a szokásos könyvbingó, ami nagy örömömre kiérdemelte a szerkesztői ajánlás serlegecskét is :O, a másikat pedig nemrég hoztam létre - a #haviegyujraolvasaskihivas-t vittem át molyra :) 

Na lássuk, hogy sikerült teljesíteni a 2019-es célokat!
✘ tényleg kevesebb könyvet venni, és megszabadulni a régóta várólistás könyvektől  - hát a jelenlegi 99 beszerzéssel nem igazán sikerült ez a terv :D
-- hamar elolvasni, amit beszereztem - van amit sikerült még abban a hónapban, de van olyan ami január óta vár rám. Viszont a könyveim háromnegyedét elolvastam mióta beszereztem idén, szóval nem vagyok teljesen reménytelen. :)
✔ - több szépirodalmi könyvet olvasni - több komoly, szépirodalmi könyvet olvastam
- rugalmasan alakítani a kihívásokat - várólistákat

A 2020-as célok is a fentiek - kevesebb beszerzés, mert már tényleg - tényleg! :D nem férek el.

Kihívások molyon, amiket 2020-ban szeretnék teljesíteni:
  • Havi egy újraolvasás | 2020
  • Könyvbingó 2020
  • évszakos krimi kihívások, amiket Judit készít (ezek azért jók, mert Agatha Christie masszív életművéből tuti elolvasok havonta egyet + ehhez felfedeztem ezt a kihívást is :D)
  • 1001 könyv listából is időnként olvasok, ehhez jelenleg ezt a kihívást ajánlom
  • olvasatlan könyvek apasztása - evvel a kihívással, ahol min. 12 könyvet kell kiválasztani, ami a sajátunk és még nem olvastuk. Hasonlít Loboéra, de arra pl azért nem tudok jelentkezni, mert nem tudok 2019 előttről 12-t összegyűjteni :D

2020-ban szeretném folytatni a kevésbé tervszerű olvasás, jobban szeretnék hallgatni a megérzéseimre, ill. amit eddig sikerült több könyvnél hogy a megvárjam amíg lefutnak a könyvek megjelenése körüli hájpok, és a valós értékelések alapján döntsek kell-e nekem valami. Persze ezt a legnehezebb megállni, mert minden IS érdekel :D

2 megjegyzés:

  1. Ohh hát akkor jól állsz a saját könyveiddel, ha 2019 előttieket mind olvastad :)

    VálaszTörlés
  2. 99 :D ez jó, én is sokkal többet szereztem be, mint amit egy év alatt elolvasok, és ebben a kölcsönkönyvek meg könyvtári kötetek nincsenek is benne :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.