Rapid Book Tag

november 15, 2017
AniTigertől hoztam ezt a gyors kérdéssort - remélem nem unjátok :D

forrás
Puha vagy keménytáblás könyv?
Puha, de azt utálom, mikor ki kell törni a könyv gerincét, hogy normálisan olvasni lehessen. Szeretem a szép keménykötéses könyveket is,  fele-fele arányban találhatóak a polcaimon.
Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Online, akciók - állandó kedvezmények, évek óta nem vettem teljes áron, boltban könyvet - nem éri meg :D

Trilógiák vagy Sorozatok?
Trilógiák - ebben az írók össze tudják sűríteni a cselekményt, hogy kerek egész legyen. A sorozatokkal az a baj, hogy a végén már elég hullámzó a minőségük (ld. Agatha Raisin, vagy True Blood - amiket olvastam és baromi sok kötetesek).

Hősök vagy Rosszfiúk?
Hősök, én már csak ilyen egyszerű vagyok :D

Melyik az az egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Sarah Anderson képregényei - annyira cukik, de jól megmutatják a generációnk gondjait :)

Ajánlj egy alulértékelt könyvet.
Elizabeth Strout - Amy és Isabelle, nem is igazán alulértékelt, de szerintem - viszonylag - kevesen olvasták :)

forrás
Melyik volt az utolsó könyv, amit befejeztél?
Shakespeare - Romeo és Júlia

Melyik volt az utolsó könyv, amit megvettél?
Julie Orringer: Légzőgyakorlat fuldoklóknak és Jane Yolen: Csipkerózsa - amiket még októberben, Bp-en a Könyvudvarban vettem

Mi volt a legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
Nem szoktam furcsaságokat tenni a könyvekbe, legtöbbször egy cetlit, vagy rendes könyvjelzőt használok - a legfurább talán tiszta papírzsepi volt :D

Használt könyvek: Igen vagy nem?
Igeeen, nincs velük problémám.

Karakterek vagy cselekmény?
Cselekmény, ha muszáj dönteni, de persze mindkettő fontos. Ha tetszik a cselekmény, a helyszín, az atmoszféra, akkor elnézem az idegesítőbb szereplőket is.

Hosszú vagy rövid könyvek?
200-300 oldalas az átlagos, amiket szeretek olvasni - ha ez rövidnek számít. Sokakhoz hasonlóan elijesztenek a hosszú regények, erről már írtam többször.

Hosszú vagy rövid fejezetek?
Van amikor a könyv megköveteli a gyors váltásokat, pl. A víz mélyénben szerettem ezt.

Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut.
forrás
Az essexi kígyó (mert szeretném beszerezni), Moranthology (most olvasom), Für Elise (a következő olvasmányom lesz).

Mik azok a könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak?
Inkább azokat szeretem, amik megnevettetnek, legutoljára a Romeo és Júlián nevettem :) Sírni viszont nem tudom min, ja de a Legendás állatok forgatókönyv talált be annyira, hogy megkönnyeztem a búcsút, de ez kivétel - ritkán sírok könyveken.

A mi világunk vagy kitalált világok?
Is-is, a kedvenceim azok a történetek amik a mi világunkban játszódnak, de egy kis természetfelettivel megbolondítva (#urbanfantasy #mágikusrealizmus)

Ítélsz könyvet borító alapján?
Igen, szeretem a szép borítós könyveket és általában a borító minősége előre jelzi, hogy a könyv milyen lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.