Things I Love Thursday #37

szeptember 14, 2017
- ajándékcsoki páromtól - mert már hetek óta nézegettem a Nutella B-readyt :D
- feltámadt újra a papírírószermániám és vettem magamnak új tollakat :D (apró örömök az életemben igen :D)
- kiolvastam három könyvet: A víz mélyént, A különlegesek regéit és a Váltóáramot (ezzel teljesítettem a 2016-os prózaolvasós kihívást). 
- szombaton kiéltem a vásárlós énemet és megvettem mindent, amit szerettem volna (a muffinsütő formától kezdve a bőrkabátig :D)
- új lakkszerelem: Rimmel Berries and cream - csodálatos őszi szín és az Avon Mark fedőlakkal minimális kopással, de tökéletesen tart <3
- gardróbszelektálás - ruhaleadás is megvolt 
- megvettem az októberi Glamour-t
- ma két éves a másik blogom

2 megjegyzés:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.