Nyári olvasmánytervek

június 03, 2017
Májusra nem írtam külön listát, okulva az áprilisiból, de nyárra (ehhez a molyos kihíváshoz kapcsolódva) készítettem egyet.

Vannak közte saját könyvek, illetve olyanok amiket bizonyos kihívásokhoz választottam. Igyekeztem könnyebbeket is válogatni a néhány nehéz, vagy hosszú mellé - augusztus 30-ig csak sorra kerül mind :D
  1.  Margaret Atwood: A szolgálólány meséje - egy klasszikus, 1001 listás
  2.  Fredrik Backman: Itt járt Britt-Marie - Miamona kihívásához
  3. Orhan Pamuk: Isztambul - a 17 nemzetes kihíváshoz, és hogy végre olvassak tőle
  4. Mariam Petroszjan: Abban a Házban - saját példány tavalyról, + 17 nemzetes
  5. Umberto Eco: A rózsa neve - szintén tavalyi szerzemény és egy klasszikus
  6. Zadie Smith: A szépségről - 1001 listás, és még tőle se olvastam
  7. Anna Gavalda: Együtt lehetnénk - újraolvasás a saját kihívásomhoz
  8. Carrie Fisher: A hercegnő naplója - ez 'csak' érdekel
  9. M. C. Beaton: Agatha Raisin és a páratlan vőlegény - hogy végre folytassam a sorozatot :)
  10. Majgull Axelsson: Áprilisi ​boszorkány - saját vétel :)
Nektek van olvasmánytervetek az előttünk álló 3 hónapra? :)


+ mivel már a könyvtárból kivettem pár könyvet, ami nem szerepel a listában, ezeket is megpróbálom beütemezni júniusra :D

4 megjegyzés:

  1. Jó a naptárad, meg a listák. :) Szerintem simán kipipálod ezeket mind. ;) Örülök, hogy van benne Pamuk is! És az Áprilisi boszorkánynak is, ez nekem is megvan, már több mint egy évtizede... de még nem olvastam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, igyekszem :) Igen, szeretnék végre Pamukra is sort keríteni! Na előolvasom neked az Áprilisit hátha megjön a kedved, remélem jó volt a radarom, hogy beszereztem :D

      Törlés
  2. Nem semmi "kis" lista! :) Mondjuk amilyen gyorsan olvasod biztos, hogy mindegyik sorra fog kerülni. Az Együtt lehetnék újrázás vagy most először? Az nálam nagy kedvenc. És ha még nem láttad, akkor ajánlom a filmet is belőle, egész jó feldolgozás lett.
    Nekem is van listám, de napról napra változik a fejemben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mindig van olyan ami elmarad, de ha a nagy részét teljesítem már az is jó. Az Együtt l. újrázás, elég régen olvastam, a filmet is láttam :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.