Things I Love Thursday #18

május 05, 2016

☼ Hétvégén volt végre időm filmet + sorozatokat nézni, megnéztem a Lánytesókat (Amy Poehler és Tina Fey főszereplésével), és az Once upon a time sorozat több részét is ledaráltam, most végre naprakész vagyok azzal is. Az utóbbi időben alig néztem filmeket, szeretném ezt visszahozni az életembe, mert annyi jó filmről lemaradtam :)

☼ új kedvenc könyv - a Rengeteg
☼ megjöttek a telefonomra applikálható makró-halszem és szélesslátószögű lencsék, még nem volt időm játszani velük, de a makro lesz a kedvencem :D
☼ befutott két reci a héten, és még nem rendeltem meg egy könyvet se :D
☼  kipróbáltam végre a kék lakkomat, szivaccsal színátmenetes körmöket pacsmagoltam magamnak
☼ leadtam a szakdogát! :D (többször nem hozom fel a szakdoga témát ígérem, köszönöm a több hónapos drukkot és figyelmet! :)))

12 megjegyzés:

  1. Hogy tetszett a Lánytesók? :)
    Ilyen lencséket én is szeretnék beszerezni a telefonomhoz. Te hol vetted/honnan rendelted őket? :)
    A szakdogához pedig gratuu, nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó kis film, sokat lehet rajta nevetni, ajánlom ;)
      Ebayről - konkrétan innen: http://www.ebay.com/itm/301912052745?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT#
      Köszönöm!! :)

      Törlés
  2. A Big Magicet nagyon várom! De látom, hogy a posztod meg is van, mindjárt megyek és olvasom. :)
    Néha nagyon jó elmerülni sorozatokban, én is ritkán szánok időt ilyesmire. Pl. évekig húztam, hogy az utsó 2 évadot megnézzem a Gossip Girlből, aztán úgy döntöttem, nem érdekel, megnézem az utolsó részt. :D
    Nagyon jók lettek a körmeid!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. BM-et nagyon ajánlom! :)
      Én régen rengeteg sorozatot néztem, volt hogy legalább 10-et néztem párhuzamosan!
      köszi!

      Törlés
  3. Akkor most már nagyon jól állsz a Popkult Challenge-el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg! Rá is kell néznem a listámra, mit tervezzek be :)

      Törlés
  4. Gratulálok Dóri a sikeres szakdogához, átérzem az e feletti megkönnyebbülésedet! :))
    Sorozatokra néha tök jó rákattanni, most nekem is van úgy kedvencem, a Blindspot - tegnap éjjel és ledaráltam pár részt, máshoz nem volt már agykapacitásom :)
    A Rengeteg szerintem is jó, a felénél vagyok és fogalmam sincs, hogy a köv.250 oldalon mi lesz még.
    Klassz lett ez a kék manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, neked nagy hajrá a végére!
      Blindspot - nem is hallottam róla, majd rákeresek.
      Köszi!

      Törlés
  5. Gratula a szakdogához :) Megérdemelted végre a lazítást! Múlt hétvégén is sorozatokat daráltam, és tök jó volt csak úgy lenni a kanapén és nézni őket. A Rengeteg mindenkinél feltűnik, azt hiszem sort kell majd kerítsek rá.

    VálaszTörlés
  6. Szépek a körmeid és gratula a szakdogához!
    Hű, az már egy friss makrófotó a jobb felső sarokban? Nagyon jó kis részletképeket lehet csinálni vele. :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :D Igen az, a kövirózsám legkisebb-legfrissebb hajtásai.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.