Things I Love Thursday 14

április 09, 2015
♡ medvehagymás-sajtos muffin
♡ megúsztam a locsolást :D
♡ a szünetben 2 könyvet kiolvastam, és 6 filmet néztem meg (minden napra egy :D), a legjobban egy bájos mese a Song of the sea tetszett (lent az előzetese), a Hunger games 3/1 elment, a Magin in the moonlight fura volt (de Colin Firth ), tetszett még a Paddington és a Swing (tavalyi magyar film)
♡ 2,5 napos munkahét
♡ Glamour napok: egyelőre csak a c&a-ban garázdálkodtam, szombatra hagytam a bjúti cuccokat (megtaláltam az új adidas cipőmet, de egyelőre nem tudom honnan szerezzem meg, deichmannban már nem volt a méretemben, magyar webshop meg nem mutat ilyet :()

4 megjegyzés:

  1. Ez a ruha állati jó! De a könyökvédős pulcsi is nagyon tetszik :)
    Meg a koalás kinderfigurák (azok, ugye?), még van otthon egy bontatlan tojásom, remélem, valami cukiság lesz benne.
    Jól néz ki a cipellő is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Instán láttam vkinél, beleszerettem :D
      Azook :) Majd mutasd meg mi volt.
      (Csak nem kapni :((( )

      Törlés
  2. A Song of the sea nem először jön velem szembe, lehet, hogy meg kellene néznem? :)))
    Klassz szerzemények, remélem bjúti cuccok terén is sikerrel jársz majd :)
    És nagyon klassz a cipő, amit kinéztél, remélem, sikerül is majd beszerezned!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Néézd meg, bájos és nagyon szép! Köszi, következő hetiben beszámolok ;)
      Sajnos nem, most írtak vissza h egy db-uk van 38-as, nekem 9es kéne :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.