Rájátszás-film + olvasnivalók

március 10, 2015
Két éve olvastam-hallgattam először a Rájátszás kötet megzenésített verseit, átalakított zenéit, azóta is nagy kedvenceim. Múlt héten találtam rá erre a filmre, amiben megismerhetjük a Rájátszás ötletét, megvalósítását, és a benne szereplő zenészeket, írókat, költőket. Nagyon érdekes egymásra hatás jött létre ebből a kezdeményezésből - nekem nagyon tetszik. Megismertem olyan írókat-költőket, akikről addig nem is hallottam, vagy elkezdtek jobban érdekelni. Fel is soroltam a videó alatt a résztvevő írókat-költőket, ajánlott vagy a várólistámon landoló műveikkel. 


Olvasnivaló:
Erdős Virág - Ezt is el (2013), 
Grecsó Krisztián - Pletykaanyu, Isten hozott, Tánciskola, Mellettem elférsz, Megyek utánad
Háy János - Napra jutni, Egymáshoz tartozók
Karafiáth Orsolya - A házikedvenc
Kemény István - Kedves Ismeretlen, A királynál
Szálinger Balázs - M1/M7

Hallgatnivaló:
Beck Zoltán (30Y)


Kardos-Horváth János (Kaukázus, Kafkaz)

Másik János
Kollár-Klemencz László (Kistehén)
Szűcs Krisztián (Heaven street seven)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.