Tervek - decemberre

december 01, 2013
kivételesen saját kép, felirat, főtéri vásárban készült :D
Már megint egy személyesebb bejegyzés - november elején már írtam mit szeretnék idén elvégezni főleg könyves-blogos téren. 

A lista kicsit módosult:
  • rájöttem, hogy a várólistacsökkentést elbuktam (idén is), nem bírom Zola 'pénzét' elolvasni, annnnyira untam, így inkább olyan könyveket olvasok, amik tényleg érdekelnek - túl rövid az élet, hogy unalmas könyvekre pazaroljam :D Na de jövőre is részt veszek, kicsit könnyebb könyvekkel :D Bár most már nincs olyan sok olvasatlan szépirodalmi könyvem, így talán sikerül végre teljesítenem a kihívást!
  • a nyereményjáték is átcsúszik jövőre, hétfőtől munkába állok (éljen a kulturális közmunka program...), meg lesz még pár dolog a karácsonyi készülődésen kívül is, legkésőbb a blog 5. szülinapjára megszervezem :D
  • bécsi adventi vásár is jövőre csúszik, addigra megtanulok jobban németül is :)
  • sikerült viszont megnéznem az Éhezők viadala 2. részét (nagggyon tetszett, jobban mint a könyv!) és a A hobbit 2-re is mindenképp megyek
  • Karácsonyi készülődés folyamatban: pár napja bnőm mutatta ezt az ötletes saját készítésű szókeresős csomagolópapírt, ma el is készítettem - az első ajándék becsomagolva :D
  • Összekreatívkodtam (jaj de szépen beszélek magyarul :D), egy baglyos 2014-es kis asztali naptárat is - ezen a blogon találtam, van még sok szép baglyos cucc, leírás. Kinéztem még néhány dolgot amit majd megpróbálok elkészíteni. Bár kezdem kicsit megunni a baglyot, új 'totemállatot' találtam magamnak: róka (molyon, meg pár helyen egy csudaszép 'hipszerróka' a profilképem).
  • decemberben sok szép könyv fog érkezni, egy-kettőt már megrendeltem magamnak :D
  • azon agyalok részt vegyek-e idén is Rukkarácsonyon - tavaly nagyon szép meglepetést kaptam, de tartok tőle, hogy idén kifognék vmi nem éppen szerencsés ajándékküldőt...

4 megjegyzés:

  1. De hangulatos a kép! :))) Tegnap én is voltam karácsonyi vásárban és bár utálom a sört, ki lehetne vele kergetni a világból most megkóstoltam a forró meggyes sört - isteni volt, majdnem olyan, mint a forralt bor, csak édesebb :)
    A várólistádra meg én is csak azt tudnám mondani, hogy ne görcsölj rajta, olvasd azt, ami jól esik és jövőre majd újra nekiindulsz és kicsit másképp válogatsz majd, szerintem így is olyan könyveket olvastál el, hogy le a kalappal! :))
    Mókás, én e hét hétfőn kezdtem új mhelyen, totál szét vagyok hullva azóta, úgyhogy nem is tudom, hogy lesz decemberben mindenre időm ...
    És úgy irigylem, amikor valaki ilyen kreatív, jópofa ez a baglyos naptár.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Na meggyes forró sört még én se ittam, de majd alkalomadtán megkóstolom! Rumpuncsot is most ittam először :D
      Várólistacsökkentés - hát tényleg igyekszem könnyedebb könyveket összeválogatni és köszi :) tényleg elolvastam sok klasszikust, már annak örülök.
      Jaj, de legalább tetszik a munka? :) én hnap kezdek, kicsit tartok tőle, hogy milyen lesz :D
      A naptárkához nem kellett sok minden, kinyomtatattam, kivágtam, összehajtogattam a kartonlapot és kééész :) Szeretek barkácsolgatni karácsony környékén - amúgy is, de ilyenkor több lehetőség van rá.

      Törlés
  2. Róka! Rókás sapkát (aminek van füle) vadászok két hónapja, de sehol nem találok.
    Ez a csomagolópapír annyira ötletes, nagyon tetszik, bár lehet a munkahelyemen nem örülnének annyira, ha nyomtatgatnék:D Na majd ha nem lesz itt senki, aki látja...
    A várólista-csökkentést ne bánd! Elég szép falat könyveket válogattál össze, és sokat elolvastál, szóval az a lényeg.

    Tényleg nagyon hangulatos a fotód a bögrékkel és a szép esti fényekkel! Győrben minden évben csillog-villog a belváros, és mindig ráizgulok, hogy akkor menjünk forraltborozni, de aztán rájövök, hogy nekem ez teljesen diszkomfortos, mert a bor először forró, aztán két perc alatt kihűl, fázom, és nekiállok nyafogni - ahogy most is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamilyen kézműves oldalon se? Pedig az aranyos, tényleg :)
      Szépen suttyomban nyomasd ki :D
      Köszi, tényleg nincs értelme görcsölni rajta!
      Köszi - pont most írta bném, hogy megnézné a győri vásárt, mert látta molyon a Karácsony zónában :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.