Könnyebb keresés a blogomban

szeptember 11, 2011
Nagy fába vágtam a fejszémet: rászántam magam, hogy átnézem az összes bejegyzésem címkéit, hogy könnyebben lehessen keresni a blogban. (Jelenleg 100-al végeztem, a 315-ből :S)

Hogy lehet keresni a blogban?

Egyrészt ott van a jobb oldalon a kereső, de ez csak annak jó, aki valami konkrétat keres.

A böngészésre a címkéket ajánlom, amiket a blog alján találhattok, igyekszem ezeket folyamatosan egyszerűsíteni.
  • A könyvekről szóló bejegyzéseknél pl.: műfaj, szerző, korszak, magyar szerző, pontszám, helyszín vonatkozás (pl. angol, francia), hangoskönyv szerint.


  • Ami nem könyves azokat ide gyűjtöttem: (Az alábbiak mostanában egyre kevesebbszer vannak, mert már van erre egy külön blogom, ahol megtalálhatjátok a filmes, sorozatos, személyes témájú írásaimat.) -csak katt rá és az összes megfelelő címkéjű bejegyzést megmutatja:
  • - személyes 
  • - film
  • - sorozat (tv-sorozatok)
  • - zene
  • - blog
  • - díj
  • - megjelenések (mmint az új könyveké)


A címkéket folyamatosan frissítem, és a Filmajánlók fület is átnézem! :)

Hasznos címkék még:

Könyvek pontszáma:
5 pontos - jó könyv, nagyon tetszett, lehet, hogy a kedvencem lett
4 pontos - nem olyan rossz, nem fogott meg annyira, egyszer jó volt
3 pontos - nem élveztem, max. egyes részeit, nem olvasnám újra
2 pontos - nemnem
1 pontos - ilyen rosszat talán még nem olvastam :D v csak nem írtam róla a blogban ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.