filmélmények

október 09, 2009
Ma elkezdtem nézni a nagy kedvencem, a Dr. House 6. évadjának 1. részét. Ha egy szóval kellene jellemeznem: brilliáns! :) Talán jobb is mint ez eddigi részek, nagyon érdekes ahogy House "harcol" a pszichiátria orvosaival, és a betegekkel is. A legjobb rész talán az ebben az epizódban, amikor elviszi a szuperhős-téveszmés srácot a vidámparkba, nagyon boldog de tragikus is ez a jelent. Még egy szerelmi (?) szálat is sikerül beleszőni a részbe, ami szintén nagyon tetszett. Ahogy néztem ezt a részt, eszembe jutott a nyáron olvasott Coelho - Veronika meg akar halni c. könyv története (a helyszín ugye ott is egy elmegyógyintézet, van benne zongora ...). Kíváncsi vagyok abból is mikor készül el végre a film! (az ideiglenes hivatalos honlap itt található)

Szintén ma láttam Az órák c. drámát, ami Virginia Woolf életét és egyik regényét, a Mrs. Dalloway-t dolgozza fel. A film 3 idősíkban játszódik: 1. Virginia Woolf ideje Londonban, 2. a '50-es évek Amerikája, és 3. 2001-ben, szintén Amerika. A filmet jobb többször megnézni (nekem legalábbis kétszer kellett megnéznem, hogy felfogjam, hogy ki mikor hogy kapcsolódik egymáshoz). Nem egy vidám film, erre készüljön fel, aki megnézi, de nekem kedvem lett elolvasni ezt a regényt, igaz most nincs rá időm, de felkerül a listámra! :) A színészekről: Virginiát Nicole Kidman játssza, először nem hittem el, annyira más a filmben, mint amúgy. Mellette Meryl Streep a másik nagy név. A történet: láthatjuk ahogyan megszületik a regény, a '50-es évekbeli háziasszonyt, Laurát látjuk amint olvassa a könyvet, a 2001-es Clarissa pedig átéli a könyv történetét. Szóval ez egy nagyon összetett film, nagyszerűen van megoldva a kapcsolat a 3 idősík között. Szóvalszóval tessék megnézni! :) A film nagyon sok díjat nyert, a port.hu-n is meg lehet nézni, nem semmi!

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.