Havi zárás - Március

március 31, 2018
Márciusban sok könyv érkezett hozzám, ebből kettő molyos vásárlás volt (AC Életem, Átmeneti üresedés). A Szemüveges Szirént Dorkától nyertem, a Felkavaró tartalmat barátnémtól kaptam szülinapomra, a Szárnyak nélkül szabadont rukkoláról szereztem, ahol végre sikerült majdnem az összes pontomat elkölteni. (Nem volt egyszerű - konkrétan ezt a könyvet kb 3 'eladó' pakolászta fel és le - végül egy hölgytől sikerült megszereznem és ezzel be is fejeztem a több éves rukkolói pályafutásomat.). Az év elején egyik blogturnén nyert Matt Haig könyv is megérkezett végre, amit az előzménnyel együtt majd karácsony előtt fogok sorra keríteni :)

Szerzemények:
Sue Monk Kidd: Szárnyak nélkül szabadon
Dunajcsik Mátyás: A Szemüveges Szirén
Neil Gaiman: Felkavaró tartalom
Matt Haig: A ​lány, aki megmenti a karácsonyt
Agatha Christie: Életem
J. K. Rowling: Átmeneti ​üresedés

Olvastam: 19 könyvet
Elég sokat olvastam a hónapban és a márciusi listámmal is igen jól haladtam (8/9), aminek nagyon örültem. Most is becsúszott pár random könyv, és néhány rövid olvasmány is, amit megdobta a számlálót.
A hónap legjobb olvasmányai közé tartozott: Az új név története, Az Ackroyd-gyilkosság, Amit sohasem mondtam el, a THUG, ill. az Esti mesék lázadó lányoknak.
Több YA könyvet is olvastam a hónapban, de a hónap végére meguntam őket - kiemelkedett közülük a Három dolgot mondj, a már említett THUG.
Fantasy - scifi vonalon a hónap elején olvastam két különleges könyvet, az Egyik átkozott dolgot a másik után ill. Az üvegmágust.
Csalódást okozott a Nap nap után, a Maresi, Szórakozol velem.

A többiek márciusa:
Amadea, Heloise, Dóri, Nita, Nikkincs, Panna, Szilvi, Pupilla

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.