Book A Sloth Club - A februári magyar doboz (SPOILERES)

február 15, 2018
Februárra megleptem magam egy Book A Sloth Club (a továbbiakban BASC ;)) dobozzal. A koncepció a tavaly őszi indulása óta sokat fejlődött - új webshop készült, a készítők rendkívül aktívak a közösségi oldalakon is, folyamatosan figyelik a vásárlók igényeit, ötleteit - a szolgáltatás tényleg az igényeknek megfelelően alakul. 

A rendelés menete:

A februári dobozt kb egy hónapja lehetett megrendelni, a megnövekedett dobozszám miatt nem kellett az első órában leadni a rendelést, úgy mint a kezdeti időszakban*. Az új webshopot nagyon könnyen lehet használni, kuponkódot vagy egyéb infókat megadni. Szerencsére a futáros szállítás mellett PickPackPontra is lehetett kérni a dobozt, én így tettem ill. az OTP Simple funkcióval előre kifizettem, hogy már csak el kelljen hoznom. 
*(Érdemes figyelni a Fb-oldalukat, mert többször láttam, hogy megmaradt dobozokra lehetett utólag jelentkezni.)
5/5

A szállítás:

A februári dobozokat kedden kezdték el feladni, a futáros kiszállítást választók elvileg már szerdán a kezükben tudhatták, én PPP-osként csütörtökön átvehettem. Láttam a híreket, hogy valamelyik szállító cég hibája miatt +1 napot csúszhat még egyeseknek a kiszállítás.
A lajháros doboz egy óriási bubis borítékban érkezett - ez szükséges is volt, mert több helyen megsérült. 
4/5

A külseje: 

A csomagból kivéve a már megszokott fehér doboz fogadott a lajhár logóval, az oldalán az elérhetőségekkel. Felnyitva ezúttal piros papíron pihent egy kis kártya a doboz nevével: mágikus lények, cuki illusztrációval, ami So-So, a Prológus egyik bloggerének a munkája. Ennek a hátulján vannak felsorolva a tárgyak, ezt gyorsan félretettem, mert inkább magam akartam nézegetni.
Amúgy itt kell megjegyeznem, hogy már előre féltem, hogy a sok szállítás miatt milyen állapotban lesz a doboz belseje: de nem lehet rá panaszom, a csapat olyan ügyesen és szépen pakolta össze, hogy a dolgok szerintem nagyjából a helyükön voltak, és védték egymást :)
5/5

A tartalom:

Elsőként egy trollos, robbanócukorkás nyalókát találtam, ez gyanúsan zörög, azt hiszem ezt megviselte az utazás - majd letesztelem, hogy valóban eltörött-e, vagy csak a robbanócukros körítés zörög benne. Őszintén ennek annyira nem örültem, nem vagyok oda a robbanócukorért, de elvileg van benne egy matrica is.
3/5

Rosegold műanyag penna (a leírás szerint főnixtoll) - ami valójában fekete géles toll, meglepően kézre áll és hát nagyon menő (és még a körömlakkomhoz is ment a színe :D). Kipróbáltam, szépen, vékonyan fog - itthon fogom használni a naptáramhoz. Ja és védőműanyag is volt a tollon, ami pluszpont, így nem fordulhat elő hogy folyat, vagy megsérül a szállítás közben.
5/5

Sellős könyvjelző, elvileg az etsy oldalról - ez talán a doboz egyedüli gyenge pontja, már dugig van a fiókom könyvjelzőkkel, ez meg nem igazán különleges, lehetett volna vastagabb papíros, de azért szép.
2/5

Bögre, ami nálam mindig telitalálat - Dobby van rajta (kicsit creepy a kép), a másik oldalán pedig a Dobby will alway be there for you felirat.
4/5

A bögrében is csörgött valami, ez szerencsére csak egy kis furkász volt :D Egy gumis kulcstartó, ami nagyon cuki - persze drukkoltam, hogy legyen benne egy Funkos figura, hogy már nekem is lehessen egy ilyen, de ez is aranyos. 
4/5

Exkluzív előszó a könyv írójától, Kai Meyertől, ami csak Thaiföldön jelent meg eddig. Erre nem lehet panaszunk, igényesen lett megszerkesztve, keményebb papíron - kíváncsi vagyok az író mit szól a dobozhoz, amit elvileg ő is megkap.
5/5

Unikornisos párnahuzat - szintén egy szuper dolog számomra, mert már jó pár hete új párnahuzatot szeretnék az egyik díszpárnámra, és ez még unikornisos is :D Az már az én bajom, hogy a párnám kicsit nagyobb és nem merem beleszuszakolni, de egye fene veszek egy hozzá passzolót! A felirat itt kicsit pixeles, ez a negatívuma megvan, de pár méterről ez nem feltűnő. 
4/5

Na és a lényeg, a könyv - Kai Meyer A betű mágusa, amire kíváncsi voltam szóval örömmel vettem birtokba, és szeretném mostanában elolvasni! 
5/5

Összességében elégedett vagyok ezzel a dobozzal - ha számszerűsíteni akarom akkor 4/5 - mert volt pár negatívum, de lehetetlen olyan dobozokat összeállítani ami mindenkinek abszolút tetszik :) 

További infók:
A BASC Facebook oldala, webshopja, honlapja, instagramja és a Facebook csoport.

2 megjegyzés:

  1. Most egy kicsit bánom, hogy nem fizettem be erre a csomagra. :( Örülök annak, hogy pohár és párnahuzat is bekerült végre a csomagba, bár azért én nem ilyenre gondoltam volna, hanem valami szép könyves illusztrációra vagy könyves idézetre, feliratra rájuk. A könyvre viszont én is kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a dobozok egyre jobbak lesznek, majd nevezz be egy következőre ;)
      Nekem a legutolsó infóm az volt, hogy a magyarban lesz párnahuzat, az angolban bögre, de örülök, hogy ez is, az is lett. Az angolban viszont nagyon jó a könyvvédő huzat, láttad?

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.