Things I Love Thursday #2

január 11, 2018
- Produktív hetem volt: néhány régóta halogatott, vagy elhúzódó dolognak pontot tehetettem a végére: kiolvastam a legfrissebb Joanne Harris könyvet, olvastam életemben először Alice Munrotól (igaz csak 3 novellát tartalmazó kötetkét, a Julietet) aki a régi adósságok listámon is szerepelt, és végignéztem a Stranger things második évadát is (kezdjétek el, nagyon jó sorozat! :D)
- Megvolt az idei év első filmélménye: a Logan Lucky – A tuti balhé, amit elsősorban Adam Driver miatt néztem meg, de meglepően tetszett :) Ha könnyed filmet kerestek, ami hasonlít az Ocean's Elevenre akkor ezt ajánlom ;)
- Elindult Miamona kihívása az idei évre, izgatottan olvastam végig a listát és örömködtem, hogy megint milyen ötletes lett. A polcom már kész is tervekkel :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.