Novemberi tervek

november 02, 2016
Ebben a hónapban kicsit 'bátrabban' tervezek - főleg, hogy több könyv könyvtári és itt csücsül a polcomon, nagyobb a nyomás, hogy elolvassam őket :)

Amúgy már gondolkodom a jövő évi várólistacsökkentésen is, mert hiába olvastam el a legnagyobb részét az idén beszerzett könyvnek van még elmaradásom, amik tuti átcsúsznak jövőre. 
Most inkább az aktuálisan beszerzetteket próbálom meg elolvasni, mert azokat nem válogathatom már be a listára. Meg valahogy jobban boldogulok hisz friss a vágy bennem - megvettem és szeretném olvasni :)

 David Wolfe: Superfood (könyvtári)
 Ray Bradbury: Fahrenheit 451 (könyvtári, + könyvbingóra)
- Jeanette Winterson: Az időszakadék (októberi beszerezés)
- E. T. A. Hoffmann: Murr kandúr életszemlélete (és az utolsó előtti vcs)

A hónapról amúgy:
Egy-két apró feladatot tűztem ki magam elé ebben a hónapban: újra elővettem a szakdolgozatomat, hogy átdolgozzam egy kicsit, várom még mindig a nyelvvizsgámat (remélem a hónap elején megjön és mehetek az egyetemre a diplomámért :D), jön a Joy-napok (ezt nagyon minimálisan fogok kihasználni) és végre a mozikba kerül a Legendás lények. 

3 megjegyzés:

  1. Majd mesélj, milyen volt a Superfood. :)
    Mekkora kísértés lehet, hogy folyton körbevesz annyi könyv! Mondjuk így lehet, hogy lecsökken majd a beszerzéseid száma, nem?

    Anyu megvette a Joyt valamilyen különös oknál fogva, úgyhogy vannak kuponjaim, szerintem majd néhány szükséges dolgot én is beszerzek, de csak ésszel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképp írok róla ;)
      Hát igen... ma is megkísértett egy (Rosie update), de otthagytam, amíg a mostaniakat vissza nem hozom!
      Egy-két dologra tényleg jó lesz a Joy, de én is ésszel :)

      Törlés
  2. A jövő évi vcs-s listát én is már hirtelen felindulásból össze is raktam, pedig 1,5 könyv még kell az idei 12-höz :)
    Szerintem is jótékony hatással lesz rá a könyvtári melóhely, mármint beszerzések terén.
    Remélem hamar megjön majd az a várva várt nyelvvizsga, és a mozit én is tervezem :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.