Things I Love Thursday 20

május 21, 2015
☯ szombat megint barátnés délután - kipróbáltunk egy új éttermet, és elmentünk a kedvenc cukrászdánkba angol sütiket enni
☯ rossmannban beszereztem egy alumínium mentes nivea deó (jó illata van és eddig bevált :D)
☯ jó volt látni, hogy öcsém nekállt olvasni a könyvet, amit vettem neki (Fekete István - Lutra)
☯ hétfőn megnéztük a Bosszúállók 2-őt, nekem Scarlet Witch tetszett a legjobban :)
☯ megjött az új telefontokom (megint gyors volt az ebay, a számított idő előtt pár nappal a postaládában várt a csomag)
☯ most odáig vagyok a felnőtteknek való színezőkért, meg is rendeltem a Szép álmokat,  Titkos kertért meg egy nyereményjátékon veszek részt , hátha :)
Kleinheincz Csilla novellásköteteit próbálom beszerezni - a bookertől megérkezett ma az egyik és még két régebbi újságot is kaptam grátisz!,  a másikat meg a régikönyvektől tudtam megrendelni (épp akcióban is volt :D),
☯ kaptam ingyen gumicukrot a C&A-ban :D

új kedvenc zeném a héten:

4 megjegyzés:

  1. Ezekre a színezőkre kicsit ráfeszültem én is, de csak kicsit, asszem inkább a Szép álmokat! lesz a befutó, már csak az ára miatt is :D csak kell majd venni dolgokat hozzá, amivel színezhetek:)
    Viszont nagyon érik egy agavés előrendelés, annyi jó dolog jön a könyvhétre!
    Ezt a Kingst tök szeretem én is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép ceruzákat még nekem is vennem kell, aztán ezzel zsibbasztom majd magam :D
      Tegnap jöttem rá, hogy az énekli mint azt a strandos számot, amit nálad láttam!

      Törlés
  2. Ez a szám tényleg nagyon jó. :)
    Már Instán is néztem, hogy gyönyörűek ezek a sütik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden hétre találok valami jót :D
      A legfinomabb az a piros-krémes volt, a két torta krémsajtos volt, és elég hasonló.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.