Lezárult a Magyar Könyvek Viadala II.

május 05, 2015
Kicsit elmaradtam az MKV-ról szóló híradásról, egyedül On Sai eredményéről adtam hírt a facebookon, lássuk csak kik nyertek!

AZ ÉV LEGSZEBB KÖNYVBORÍTÓJA - Böszörményi Gyula - Leányrablás Budapesten Magocsa-Horváth Éva munkája
AZ ÉV FORDÍTÓJA - Kamper Gergely (aki többek közt Cassandra Clare és Joe Abercrombie regényeit fordítja a Könyvmolyképző Kiadó számára)
AZ ÉV ISMERETTERJESZTŐ KÖNYVE - Vida Ágnes - Anyapszichológia
AZ ÉV MESEKÖNYVE - Varrró Dániel - Akinek a kedve dacos
AZ ÉV LEGSZEBB SZÉPIRODALMI KÖNYVE - Grecsó Krisztián Megyek utánad
AZ ÉV IFJÚSÁGI KÖNYVE - Leiner Laura - Késtél
AZ ÉV LEGJOBB SZÓRAKOZTATÓ REGÉNYE - Lakatos Levente - Aktus
AZ ÉV ELSŐKÖNYVES DEBÜTÁLÁSA - Kae Westa - A démon és a papnő
AZ ÉV ÍRÓNŐJE - On Sai (Varga Beáta)
AZ ÉV ÍRÓJA - Lakatos Levente

Az idei versennyel kicsit elégedettebb vagyok, mint a tavalyival, mert legalább egy jelöltem győzött (az év írónője), de örülök Böszörményi Gyula könyvének mint az év legszebb könyvborítója, bár én másokat jelöltem :D. Leiner Laura és Lakatos Levente sikere töretlen úgy látszik... 

Nektek melyik eredmény tetszik? 
Mit olvastatok - mit ajánlanátok nekem, másoknak? :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.