Things I Love Thursday 01

január 11, 2015
Tudom, hogy vasárnap van, de most jutottam el odáig, hogy katacita példáján felbuzdulva én is elkészítsem ezt a bejegyzést.

A TILT - lényege, hogy minden csütörtökön leírjuk, hogy milyen jó dolgok történtek velünk az elmúlt 7 napban. Először Farkas Líviánál láttam ilyet, és szeretem is olvasgatni ezeket a bejegyzéseit. Nem tudom sikerül -e minden héten írnom, de remélem legalább néhány olvasómat érdekelni fogja :D
  • kiolvastam már 3 könyvet (és az egyik várólistacsökkentős volt)
  • fogadalmamnak hűen hetente 3-szor tornáztam
  • vettem kettlebellt
  • elkezdtem egy új sorozatot: Halt and catch fire (Lee Pace-el a főszerepben ♥)
  • vettem cuki olvasólámpát
  • nyertem 500 ft-ot kaparóson
  • visszatértem a klasszikus blogger sablonhoz, mert az előző kezdett teljesen szétesni - maradt a letisztult felület (remélem tetszik)

12 megjegyzés:

  1. Én örvendezek az utolsónak (a többinek is persze! :D), mert őszintén szólva nagyon nem tetszett az előző, és tényleg szét volt esve. Éljen a letisztultság! :)
    A Kettlebell jól néz ki, vannak hozzá tornáid is? még sose próbáltam, csak hallottam róla. :)
    én jövő héttől tornázom intenzíve (Shaun T), le kell adni a karácsonyi hájat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na akkor itt volt az ideje, hogy lecseréljem :D
      Van bizony, már majdnem két éve hűséges rajongója vagyok Jillian Michaels videónak - nem kapok tőle agybajt, és nagy elánnal vetettem magam a tornáiba két éve nyáron és ennek köszönhetően több kg-tól meg is szabadultam (ami azóta visszajött, na de most megy le újra), szóval hálisten ő is készített kettlebelles videót - itt az első szint (most erre tornázok) - https://www.youtube.com/watch?v=4w2ssgjdIts
      Kitartást neked is a tornához (fránya téli hájak :D)!

      Törlés
  2. Üdv a TILT világában, éljenek a képek és az apró örömök! Sokkal jobb ez a blogsablon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Jók ezek a kis listák - képek, instagram is emiatt szuper - jól fel tudom idézni az adott napot, hónapot :D
      Ennek örülök, hogy neked is tetszik! :)
      (Nyugodtan szóljatok ám, ha valami nem kényelmes, vagy változtatnom kéne - örülnék az ötleteknek ;))

      Törlés
  3. Jók ezek a TILT-listák, mindig örömmel olvasgatom :)
    Szerintem is klassz egy az új, minimál sablon, nekem nagyon bejön.
    Hajrá a tornához! Ma végre én is elkezdtem újra, jövő héttől pedig az uszodába is szeretnék megint csak rendszeres vendég lenni :) Csak olyan jó lenne, ha az ember hamarabb szabadulna a munkahelyén, hogy erre hétköznap is lenne idő...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii, igyekszem, hajrá akkor neked is! :)
      Sok idő elmegy a munkával, minek is van? :D

      Törlés
  4. Jó ez a rovat :) Mi az a kettlebell?? :D A Halt and catch fire - te jó ég Lee Pace! - engem is érdekel, persze csak ilyen visszafogottan :D Ú, kaparósat én is akarok majd venni, amúgy meg gratu a nyereményhez :) A sablonod meg egyszerű, de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) A kettlebell - az első képen szereplő kis füles súlyzó ;)
      hmmm ajánlom sok szeretettel :D (tumblrön bukkantam rá, egyik lány posztolt képeket a sorozatból, talán láttad is nálam).
      Köszi, ma is kapartam egyet, de sajnos nem nyert.
      Ez most marad egy ideig, mindenkinek tetszik :))

      Törlés
  5. De jó, hogy írtál listát, hajrá a későbbiekre nézve is, remélem kitartunk :D
    Tök ügyes vagy, hogy ennyit tornázol, én le sem merem írni, hogy hány hónapja(!) nem voltam edzeni... Otthon meg nem bírom rávenni magam.
    Tetszik a sablon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Listáknak nem tudok ellenállni, majd noszogatjuk egymást :D
      Igyekszem, ősszel én is elhanyagoltam, de csak fél óra, és ennyit igazán magamra kell szánnom, ha nem akarok elgurulni :D
      Szuper :)))

      Törlés
  6. Annyira szép ez a kettlebell :) Ezzel én is szívesen tornáznék, cukin néz ki. Hajrá a sporthoz, ügyes vagy, hogy ilyen szépen csinálod.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.