Havi zárás - Április


Büszke vagyok magamra, idén alig költöttem könyvekre! :) A legtöbbet a Cserna-Szabó könyvre (2600) a többit pár száz forintért sikerült beszereznem. Ebben a hónapban is csak cseréltem, ill. rukkoláról szereztem a könyveket.

Erich Segal - Love Story - Szerelmi történet - rukkoláról szereztem be, de nem tetszett különösebben (ezért nem is írtam róla), akit érdekel elcserélném ;)

Molyos cserék:
Szécsi Noémi - Finnugor vámpír - már olyan régen el szerettem volna olvasni, és végre sikerült egy molyos csere keretében megszereznem! Nem tudom miért, de azt hittem ez egy vastag könyv, kicsit meglepődtem, amikor kibontottam és láttam milyen kis helyes. :)

Lara Parker - Éjsötét árnyék - Angelique hagyatéka - a filmet már láttam (Johnny Depp, Helene Bonham Carter miatt kötelező volt), a könyvről jókat olvastam és nagyon nézegettem a Lírás akcióban, de végül sikerült ezt is csere keretében megszereznem.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.