Anne Rice - The wolf gift (megjelenésről)

február 21, 2012
Ma hallottam, hogy régi kedvenc írónőm visszatért a keresztény kitérőjéből és egy újabb természetfeletti regénnyel örvendeztette meg az olvasóit :)
The Wolf Gift február 14-én jelent meg a tengerentúlon és a Metropol épp ma foglalkozott vele.
"Amint azt a cím is elárulja, a mű középpontjában ezúttal a farkasember áll. A főszereplő egy fiatal, mindössze 23 éves újságíró, Rueben, aki San Franciscóban éli normális életét, egészen addig a napig, amíg egy harapás következtében farkassá válik. A regény az átváltozást, és az azzal járó érzelmi és pszichológiai megpróbáltatást dolgozza fel. Anne Rice már régóta vágyott arra, hogy megírja saját farkasember-történetét, művével pedig arra készül, hogy a műfajt új megvilágításba helyezze. Bár a téma az elmúlt években különösen nagy népszerűségnek örvend, az írónőt ez cseppet sem zavarja, sőt így még izgalmasabbnak találta a feladatot. Ihletet azonban nem az irodalomból, hanem a filmművészetből merített." forrás
Joe Manganiello és Anne Rice
(aranyosak együtt) :)
Anne a Los Angelesben tartott könyvdedikálásán találkozott egy vérfarkassal is, aki nézi a True Blood sorozatot tudhatja kire gondolok: Joe Manganiellora. A találkozásról készített videót meg lehet néni Anne hivatalos honlapján.
"A neves írónő ezúttal az észak-kaliforniai partvidéken élő vérfarkasok világába kalauzolja el az olvasókat. Egy ifjú riporter – aki épp egy interjú helyszínére tart – váratlanul erőszak áldozata lesz, és megtapasztal egy borzalmas, de mégis különleges átváltozást. Ahogy a fiatalember megpróbál ellenállni a farkas vadságából eredő paradox élvezeteknek és megbabonázottságnak, egy hajsza kellős közepében találja magát, amelyben a hatóságok, a média és a tudósok is mind őt keresik, a „Farkasembert”." forrás

Mi a helyzet a magyar megjelenéssel?  - Miután megtudtam egy kedves barátnémtől, hogy megjelent ez a könyv egyből elkezdtem kutakodni, és írtam a Dáin Kiadónak is, akik szinte az összes Anne Rice regényt kiadták. (Egy-kettőt a Szukits Kiadó is bevállalt.) Délután már válaszoltak is nekem:
"Könyvet kiadni eléggé hosszadalmas folyamat, az említett könyv vadonatúj. Már szereztünk belőle olvasópéldányt, de még nem döntöttünk a kiadásról. Amennyiben kiadjuk, arról azonban leghamarabb év vége felé fogunk dönteni. Sajnos egyelőre konkrétabbat nem tudunk mondani, mint hogy érdekes a dolog. Rengeteg minden befolyásolja a döntést, legelsősorban (sajnos) a saját anyagi helyzetünk."
Vagyis egyelőre várnunk kell, vagy az ügyesebbek pedig elkezdik angolul :)


3 megjegyzés:

  1. Hú, látszik galád módon kicsit régen jártam nálad...de ez hatalmas hír számomra is, nem is tudtam erről. De jó lenne, ha kiadnák, bekerülne a sok-sok Anne Rice könyvem mellé az Anne Rice polcra :D (neki külön polca van, mert megérdemli :D)

    VálaszTörlés
  2. Igen már én is nagyon kíváncsi vagyok, remélem a Dáin elvállalja :) Nekem is jól mutatna a teljes Vámpír Krónikák+Hegedű mellett :) (A boszikra még spórolok :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem én is, ha már az eddigi Anne Riceokat ki bírták adni :) A boszikból nekem már csak a Lasher hiányzik, mert sehol nem bírom fellelni. Valószínű az lesz, mint az első két kötetnél, hogy a kiadótól kell berendelnem :S

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.