Könyvtári körút

július 01, 2010
Kifáradva, és félig átsülve hazaértem a könyvtári beszerző utamról :D

A zsákmány:
Charles Frazier - Hideghegy [Szégyen én gyalázat, de új kiadásban sehol, de még antikváriumokban sem lehet kapni ezt a könyvet! Pedig a film olyan gyönyörű, és jókat olvastam a könyvről is.]
Celia Rees - Vágyak évadja [Ezt már kb 5-6 éve el akarom olvasni :D Az írónő másik három könyvét imádom (Bűbájos Mary, Farkasszem, Kalózok), ezért muszáj volt kivennem ezt is.]
Karen Joy Fowler - A Jane Austen könyvklub [Szintén először filmként láttam, és mivel megtaláltam ezt is velem jött haza :) Amúgy is mostanában nagy Jane Austen lázban égek - ld. életrajz + megnéztem egymás után két Emma filmet - BBC sorozatként - ami csodás, és egy régebbi, Gwineth Paltrowsat.]

Jon Krakauer - Út a vadonba [A legjobbat hagytam a végére :) Már hazafelé elkezdtem olvasni a buszon, és nagyon tetszik. És persze ezt is filmként láttam először. Jó ez a könyv, mert elgondolkodtat és megosztja az embereket - röviden: hülye volt a főszereplő vagy nem volt az, hogy elment rossz felszereléssel, és minimális tudással a vadonba.]

És amiket nem tudtam kivenni, mert valakik szégyentelen módon megelőztek:
Todd Strasser - A hullám
Angeli
Marina - Vérkönny
Alice Hoffmann - A tizenharmadik boszorkány

Guillaume Musso - Ott leszel, Szerelem életre halálra

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.