Bp

július 22, 2010
Még csak most van időm írni, aki olvasta az utolsó bejegyzésemet, az tudja, hogy elutaztam Bp-re pár napra, szombaton hazaértem, és minden fontos látnivalót megnéztem, de persze itt főleg csak a könyves élményeimet osztom meg veletek! Adok pár tippet is, hogy hol érdemes könyvet venni! :)
Kedden végiglátogattam a Múzeum krt-at, ahol legalább 10 antikvárium vagy könyvesbolt van - nekem ez újdonság volt és nagy örömömre szolgált - a könyvvásárlási függőségemet kicsit enyhítettem itt :D
Amúgy a pesti belváros tele van olyan árusokkal, ahol nagyon olcsón lehet hozzájutni, máshol 2-3000 Ft-os könyvekhez. (Néhány tipp a vidékieknek: Keleti pu - 2 ilyen árus is van a jobb oldalon; Blaha Lujza metroaluljáró, Moszkva téren is van kettő, Árpád hídi metróaluljáró, meg a legjobb az az Europark nevű bevásárlóközpontnál található, ahogy feljövünk a metrótól - na itt láttam majdnem féláron: A Jane Austen könyvklubot, Egek urát Walter Kirntől, meg még sok olyan könyvet, amit a többi "olcsóárusnál" nem láttam.
Szóval Bp a könyvvásárlóknak ideális :D Legalábbis nagy élmény volt innen vidékről eljutni oda :)

Na és itt a lista a 4 napi pesti körút szerzeményeiről:
-Walter Kirn - Egek ura [Europark mellett, új könyv, 1300 Ft]
-Baráth Katalin - Fekete zongora [Antikvár, 2100 Ft]
-Tracy Chevalier - Leány gyöngy fülbevalóval [Szintén antikvár, már régóta el akartam olvasni, 2000 Ft]
-Charlotte Bronte - A különös tanítvány [Könyvudvar nevű szuperolcsó :) könyvesbolt a Múzeum krt 7 alatt - van honlapja is, érdemes körülnézni!, 990 Ft]
- Peter Mayle - Bor, mámor, Provance [Szintén Könyvudvar, 990 Ft]
- Guillaume Musso - Szerelem életre, halálra [Szépséghibás könyv a Libri Könyvpalotából, 1800 Ft]
- Joanne Harris - Urak és játékosok [Antikvár, 1600 Ft]
- Alice Hoffmann - Átkozott boszorkák [Libri, -20%-os kedvezménnyel, 2072 Ft]
- Celia Rees - Sovay [Libri -20%, 2392 Ft]
- Levendel Júlia - Kosztolányi Dezső [Ezt nem hagyhattam ott, antikvár, 100Ft :)]

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.