Havi zárás - Július

július 31, 2016
A beszerzéseim az előző havinak a fele, de ez még mindig elég nagy szám - 6 új könyv!

A hónap első napján betáraztam az Alexandrás akcióból, utána a Líra pár százas ajánlataiból fogtam ki Elina Hirvonen könyvét, később Lobo posztjának hatására megrendeltem Jo Walton regényét és még mellécsaptam egy ígéretesnek tűnő olcsó könyet. 
Az idei nyári szandis akció nem fogott meg, jó a Charles Dickens regények 840 Ft-ért kihagyhatatlannak tűnik, de még rágódom rajta :D
(A Rukkoláról még várok egy könyvet, de ez átcsúszik augusztusra.)

A beszerzett könyvek közül 3-at elolvastam, de csak kettőről írtam - oké igazából kettőt olvastam el, a Keri Smith könyvet meg tudjátok, hogy dekorálom :) Elina Hirvonen könyve eléggé megfeküdte a gyomromat, mondjuk az először olvasott kisregénye se volt egy lélekemelő darab. Amire most nagyon kíváncsi vagyok ebből a kupacból a Mások között, amit szerintem hamarosan elkezdek.

  1. Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót!
  2. Agatha Christie: A titkos ellenfél
  3. Umberto Eco: A rózsa neve
  4. Elina Hirvonen: Legtávolabb a haláltól
  5. Jo Walton: Mások között
  6. Nicole Krauss: Nagy Palota

Az olvasmányaimról: 
10+1 könyv
A legtöbb olvasmányom saját, az utóbbi hetekben beszerzett könyv volt, illetve két vcs-s!! Olvastam angolul is - a NetGalleyről kaptam egy Alice Hoffman recit, aminek nagyon örültem, mert egy különleges történetben 'élhettem' majdnem egy hétig. 
A nyári listámról ebben a hónapban a Napok házával küzdöttem meg, A fényességeket pedig jövő hétre terveztem (amikor szabin leszek).
Az utolsó hétre bevállaltam egy 5 könyvet tartalmazó kihívást is - tudtam én, hogy nem fogom teljesíteni, de azért 2 sikerült elolvasnom, és végre A Jane Eyre esetet is letudtam!

A hónapom legjobb olvasmányélményei között volt Agatha Christie bájos krimije, Alice Hoffman új regénye, Rowling anyánk furcsamód otthonos élményt kínáló krimije (mennyi krimi! :D) és Zusak korai műve, Az üzenet

Ebben a hónapban elég aktív voltam a blog szintjén - nem csak az olvasmányaimról írtam, hanem készítettem minivideókat (és sok képet) a Nyírd ki ezt a naplót-ról, összegyűjtöttem a nyári akciókat, átnéztem hogy állok a várólistacsökkentéssel (egész jó, csak épp nem sok könyv jött be :D) és feltámadt a Tumblren láttam rovat is (augusztusra már készenlétben is áll egy újabb válogatás az ígéretesnek tűnő külföldi könyvekről). Ja és 7 évesek vagyunk! :D

A hónap személyes téren jól telt - a hónap első napján megvolt a diplomaosztóm, voltam koncerteken is, bánatomra a Magashegyi nem jött el Alterábára, na de még lesz augusztusban is pár jó program és ők is jönnek még. Próbáltam a németet is előszedni, mert célom az ősz elején megcsinálni a nyelvvizsgát. Kaptam egy jó hírt is, aminek az eredménye szintén ősz elején lesz aktuális, ahogy az egyik tilt-ben már elejtettem, majd akkor hozom nyilvánosságra - de röviden annyi, hogy az egyik álmom teljesül... :)

Augusztusra igyekszem még sok programot és valami kis kirándulást is belesűríteni, mert az eddig elmaradt - egy fix pont már van - Győr! :)

A többiek hónapja ilyen volt: Katacita, Nita, Pupilla, Amadea, Heloise, Nikkincs,
Anna

5 megjegyzés:

  1. Micsoda hónapod volt! :) Örülök a sok jó élménynek, olvasásnak, és várom kíváncsian a rejtélyes hírt is ;) Rengeteget tudtál olvasni, tök jó, kicsit irigykedem. Nekem most Nitához és Katacitához hasonlóan nagyon keveset olvasós hónapom volt. Viszont cserébe nem szereztem be könyvet sem. :))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nektek majd elmondom Győrben ;) :D Néha kell az is - most még tudom, hogy van rá időm, így 'darálom' a könyveket (meg a sorozatokat :D).

      Törlés
  2. Örülök, hogy te legalább helyettünk is olvastál. :D
    Egyébként a te Insta-képeidnek és videóidnak hála kaptam kedvet a Nyírd ki ezt a naplót!-hoz, bár még vacillálok a beszerzésén, de a tied annyira klasszul néz ki. :)
    Nagyon kíváncsi vagyok a hírre, Győrt pedig várom! :)

    VálaszTörlés
  3. Látom, nálad nem volt könyves mélypont. :)
    Nagyon várom már, hogy kiderüljön, hogy mi újság veled, és örülök, hogy kiváltságosként előbb megtudhatom. :)))
    Kíváncsi vagyok, mit szólsz majd A fényességekhez, én elkezdtem, és hát ööö.. nem tudom, akkor még úgy voltam vele, hogy majd egyszer biztos jó lesz, de azóta annyi lehúzó értékelést olvastam róla...

    VálaszTörlés
  4. Dóri, látom, te sem unatkoztál :) Jó sokat olvastál, meg jó kis beszerzéseid is lettek, de azért kemény az a kihívás, hogy 5 könyv egy hét alatt :)
    Tök jó nemkönyves programjaid voltak, és gratu előre is a nagy hírhez, szuper ha valami terv/álom valóra válik :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.