Things I Love Thursday #28

július 14, 2016
Ezen a héten nem történt sok minden - várom a hétvégét, az AlterRába fesztivált (évek óta a nyaram biztos pontja) és reményekedem, hogy nem mos el minket az eső/jég!

- A 7. vcs-s könyv pipa [Ottavio Cappellani: Ki a fene Lou Sciortino?] (az már annyira nem jó hír, hogy szinte mindet utáltam olvasni :D)
- Új kedvenc szerzőm: Markus Zusak: A könyvtolvajt nagyon szerettem tőle, és most a második magyarul megjelent regényével biztosította a helyét nálam! :) 
- tovább romlom a 'naplóm' és záporoznak még mindig Instagramon a követők
- limonádé és limonádés fagyi! 
- augusztusra egyre több program körvonalazódik (koncertek, baráti talákozók)

3 megjegyzés:

  1. Hát az a Nutellás üveg! Azt a mindenit! Látom napló lázban égsz még a héten is, jól néz ki a kávés rész, de nem sajnáltad? Zusak Könyvtolvaját én is szerettem, most kedvet kaptam Az üzenethez is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cukik ugye? :) A kicsit (25 g asszem) olaszo.ból hozták ismerősök, a nagy meg a Lidlben volt jó áron.
      De nem ám!! :)))
      Nagyon ajánlom ;)

      Törlés
  2. Zusak új regényére én is szemet vetettem, egyre jobban meggyőztök ti, akik már olvasták :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.