Kellemes húsvéti ünnepeket!

(sk kép :) )

Remélem jól telnek az ünnepek minden kedves bloggertársamnak, rendszeres olvasómnak! 

Az időjárás áprilishoz híven elég szeszélyes - most épp nem esik, de volt ma már minden. Péntek óta szinte csak sonka-torma-kalács szentháromságot étkezem, (na jó nem csak ezeket :D), de már meguntam. Kaptam sok csokit, sütit (sőőőt én is készítettem, a Hrabal hangoskönyvet hallgatva közben - poszt is érkezik ebből nemsokára) ... a diétázó-tornázó énem elbújt a sarokba egyelőre :D Viszont ezen a hétvégén végre befejeztem hármat a - már megint párhuzamosan olvasott - könyveimből; keddig még igyekszem sokat pihenni, meg persze olvasni.

Hogy telnek nálatok az ünnepek? :)

Megjegyzések

  1. Szintén hasonló étkekben tobzódom, én is sütöttem finom meggyes sütit, ma apukám saját kreálmányú locsolóversén besírtam és végre van időm nyugiban olvasni, úgyhogy eddig nincs egy panasz szavam sem a húsvétra!: )
    További jó húsvétolást Neked is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukám is meggyes lepényt sütött, te mit alkottál? :)
      Na én sk verset nem kaptam, biztos vicces volt ? :)
      Jó pihenést neked is! :)

      Törlés
  2. Kellemes húsvétot! :) Nekem is sonka-tojás-torma :) meg persze rokonozás, de egész jó, és sok időm volt olvasni is szerencsére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cuki nyuszis blogposztodhoz akartam már írni, nekem is rokonlátogatással telt a két nap, egyrészt bánom, másrészt jó is volt :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

na ehhez szólj hozzá ;)