Havi zárás - November

november 29, 2015
A novemberem gyorsan elrepült - tanulás, stressz, sok olvasás, és pár nagyobb bevásárlás. A decembert több szempontból is várom: a hónap elején 30Y koncertre megyek, csak 3 hetet kell dolgozni, utána téli szünet jön, és karácsoooony és szilveszter.

Jól alakult a hónap - 6 beszerzés és ezek közül 5-öt elolvastam. Van itt megint minden: nyereménykönyv, csere, rukkoláról happolt és recik. A Doctor Who könyv ekönyvként érkezett hozzám, így őt Kindlin keresztül mutatkozik a csoportképen :D
Szerzemények:
  1. Rachel Cohn – David Levithan: Dash és Lily – Kihívások könyve
  2. Dodie Smith - Enyém a vár
  3. Mette Jakobsen: Minou szigete
  4. Pacskovszky József&Zsolt - Nő kutyával és holddal
  5. Sophie Kinsella: Hová lett Audrey?
  6. James Goss · Douglas Adams - A halál városa 
Az olvasások:
A novemberi terveim közül 5-öt elolvastam, most úgy látszik jobb listát írtam, mint októberben :) Összesen 10 könyvet olvastam, a legjobban Audrey, Enyém a vár és a Gyacsenkó házáspár könyve tetszett.

A többiek zárása:
Katacita, Nita, Tekla, Pupilla, Amadea, Nikkincs

13 megjegyzés:

  1. Nagyon jók az arányaid, 6/5, tök ügyes vagy :D Meg hogy a terveket is sikerült jól teljesíteni :)
    Jaj és jöjjön már az a karácsonyi szünet, hogy többet tudjunk olvasni! Bár neked azért sikerült ebben a hónapban is elég sokat :)
    Az e-könyvet reciként kaptad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Hát igen, pedig most csak este-hétvégén volt időm, de akkor sokat :D
      Igen, az reci volt.

      Törlés
  2. Nagyon szép könyveket szereztél be, az Enyém a vár karácsonyra érkezik hozzám, még nem tudom, kitől. :) Az Audrey meg egyre jobban érdekel, azt szerintem majd könyvtárból beszerzem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))
      Az szép karácsonyi ajándék lesz ;) Cuki kis könyv, ajánlom valami nehezebb időszakra.

      Törlés
  3. Hű, rengeteget sikerült olvasnod, ügyes vagy! :) és jó a terves arány is, meg a beszerzésekből olvasottak is! Milyen remek kis kupac :))) Én nem szoktam e-ket mutogatni, néha úgy érzem az már olyan, mintha bankszámlát mutogatnék, hogy még erre is költöttem :D de papíron amúgy szoktam összegezni a kiadásaimat könyvre minden évben, csak az nem publikus, sőőőőt, titkosított információ :DDD
    Amúgy én is csábulgatok egy e-re most, a Gabonaagyra, ilyen ch-ellenes táplálkozásos könyv :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)) Jól alakult a hónap, mondjuk nem is tudom mi lenne velem, ha csak havi egy-két könyvet olvashatnék :D
      Én nem költöttem, küldték ;)
      Hű én papíron meg excelben is, lassan majd aktuális lesz az évi összegzés.
      ch = szénhidrát?

      Törlés
    2. Hát az kínzás lenne szerintem :))))
      Ja, hát kérem, úgy más, ha küldték :D :D meg mutogasd nyugodtan, tök hülyén éreztem magam, miután elment az a komment, hogy nem úgy értettem, hogy másnál is úgy érzem, hogy azt mutatja mennyit költ könyvre, csak egyszerűen én nem szeretem hozzátenni, mert azok "fájlok", szóval érted na :))) remélem nem vetted fel. :)

      ch az szénhidrát, igen. :) már megszoktam hogy mindig rövidítem így :D

      Törlés
    3. Hát igen, alapelemünk, hogy olvashassunk :)
      :D Ne érezd magad hülyén! De könyv az is :) De értem :)))
      jaa! :)

      Törlés
    4. Alapelemünk, így van! Én néha úgy érzem, ettől működöm normálisan. Ha kimarad, meghibásodok. :D
      Oké :))))

      Törlés
  4. Megint szép hónapot tudhatsz magad mögött. Nem is szereztél be sok könyvet, meg nagyon klassz iramban olvasol is, úgyhogy minden téren klassz lett ez a november, nem?
    Örülök, hogy neked az Enyém a vár bejött, nálam valami miatt nem. Már kezdek azon gondolkozni, hogy az adó-vevőmet átállította valaki egy másik frekvenciára, mert mostanában sok olyan könyv nem jön be, ami másoknak igen :(
    A Dash és Lily remélem jó lesz! Nagy cuki könyvnek tűnik, de drukkolok, hogy jóóó értelemben legyen az :)
    Úgy látom, hogy már mindannyian nagyon visszaszámolunk, szerintem kicsit zsúfolt lett ez a mostani időszak és a pihenés, olvasás kombinációját már nagyon várjuk. Legalábbis én biztosan, és általában a karácsony nekem ezt szokta jelenteni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt ma már befejezem a Dash és Lilyt, így minden novemberi beszerezésemet elolvastam, ez a csoda :D
      Sajnálom, hogy nem jött be neked :(
      D&L megvetted már?
      Hát igen, szinte észrevétlenül repülnek a hetek, csak gyűröm le a feladatokat, mindig csinálok valamit, ha meg nem az a fura már :) Jó lesz majd csak úgy egy kicsit lenni.

      Törlés
    2. Akkor ehhez nagy gratula, ez a legtutibb párosítás: veszünk-olvasunk és nem halmozódik :)
      Nem, még nem vettem meg. Tegnap délelőtt adtam le a Líránál egy nagy rendelést, de most csak a családnak karácsonyra, meg is lepődtem, hogy délután már küldték az sms-t, hogy mehetek értük.
      Jaj, nagyon jó lesz már úgy lenni, hogy nincs stressz és pihenni lehet, meg olvasni, meg filmeket nézni :)

      Törlés
    3. Tőled tanultam :D
      Jaj én is hétvégén meg ma is rendeltem, öcsémnek, anyunak, na jó meg magamnak is :D Nagyon gyorsak! Én most a book24-en csodálkozom hogy még nem szóltak, hogy mehetek érte, pedig szoktak ennyi idő után.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.