Év eleji booktag

január 08, 2015
Ezt a booktaget Bélabától 'loptam' (megint). Igaz múltkor már írtam egy szép hosszú listát mit szeretnék idén olvasni, de nem álltam meg, hogy ne írjak megint, egy kicsit más szempontok szerint. (Igazából tanulnom kéne most is, január a vizsgákról szól, na de muszáj belevetnem magam jobban az olvasásba e mellett... :D)
fb
1. Hány könyvet szeretnél elolvasni a 2015-ös évben?
100-at, nem adom alább :D

2. Új évi fogadalmak a könyvekkel kapcsolatban…?
kevesebb kihívás és vásárlás, de sok jó könyv

3. Melyik az a könyv (csak egy konkrét!), amit biztosan elolvasol idén?
csak egyet? Ez könnyű :D Most legjobban Ben Aaronovitch: London folyói érdekel, aminek hamarosan nekiállok.

4. Mely trilógiát/sorozatot fejeznéd be ebben az évben?
J. K. Rowling krimi sorozatát szeretném mindenképp folytatni, ezért nagyon várom Robert Galbraith: A selyemhernyó (2. rész - szóval nem befejezés, de egyelőre talán csak a Lenyűgöző teremtmények van függőben, de az már kevésbé érdekel).

5. Ha már a trilógiáknál és a sorozatoknál tartunk, melyik trilógiába/sorozatba (mindegyikből max. 2) kezdenél bele?
a fent említett London folyóit szeretném elkezdeni (nem tudom hány részes lesz), ezen kívül a Mitágó erdő is tervben van (aminek szintén idén jön a 2. része), + Vcs-n szerepel On Sai Scarja (a 2. rész karácsony előtt jelent meg), + Mats Strandberg – Sara B. Elfgren: A kör és Kondor Vilmos: Budapest noir is érdekel - szóval van jó néhány sorozatkezdő kötet, ami rám vár.

6. Melyik egyrészes/kétrészes könyvet (max. 3) olvasnád el 2015-ben?
önálló könyvek közül - Elif Shafak: A bolhapalota, Khaled Hosseini: Ezeregy tündöklő nap, Gabriel García Márquez: Száz év magány

7. Válassz két könyvet, amit csak azért szeretnél elolvasni, mert jókat hallottál róla! 
Ben Aaronovitch: London folyói és David Benioff: Tolvajok tele - mindkettő 2014-es bloggerkedvenc

8. Válassz két olyan könyvet, amit a borítója miatt fogsz elolvasni!
háát nem vagyok én ilyen 'felszínes', de ezekről jókat hallottam ééés szépek is - Mette Jakobsen: Minou szigete és Helen Simonson Pettigrew őrnagy utolsó csatája

1 megjegyzés:

  1. Majd ellopom én is szerintem. :)
    Kíváncsi vagyok a London folyói és a Minou tetszeni fog-e :) Előbbit nem olvastam, de érdekel kicsit engem is. A Tolvajok telét pedig megkaptam karácsonyra, izgat, hogy mit tud ez a Benioff, mert csak a Trónok harca révén ismerem.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.