Programajánló - Grecsó Krisztián est

május 04, 2012
Ma kaptam egy levelet a könyvtárból, na mondom mi lehet, büntetés? Pedig nem is késtem semmivel… Egy meghívó volt! :D
"Tisztelettel hívunk és várunk minden érdeklődőt 2012. május 10-én (csütörtökön) 17 órától találkozásra Grecsó Krisztián költő, íróval 
Beszélgetőtárs Dr. Bokányi Péter irodalomtörténész 
Helyszín a Berzsenyi Dániel Könyvtár földszinti előadóterme (Szombathely, Dr. Antall József tér 1.)"
Grecsó Krisztián
Ez a hír nagyon feldobta a délutánom! :D Könyvfesztiválra úgyse jutottam el, pedig szerettem volna őt is élőben látni, majd most!
Valaki jön még a környékről?

Olvastam már a Mellettem elférsz-et (ezt most nagy lendülettel meg is rendeletem, hogy tudjam dedikáltatni), és a Tánciskolát, örülök, hogy Tóth Krisztina után őt is láthatom élőben :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.