Things I Love Thursday #1

január 02, 2020
Az idei első TILT :D
- múlt héten elkezdtem nézni Az Úr sötét anyagai sorozatot, ami nem tartogat sok izgalmat számomra, mert két éve olvastam el a könyvsorozatot. Persze a látványvilág tetszik, kicsit más, mint a korábbi filmadaptáció és Lyra szerepére érdekes választás a karcosabb - keményebb szerepben megismert Dafne Keen (Logan). 
- múlt szombaton megnéztük a régen várt Star Wars 9-et, ami nekem nagyon tetszett - nem vagyok egy hardcore fan, de szeretném idén újranézni a részeket. Jó volt végigbeszélni az eseményeket, fordulatokat - nyitott kérdéseket.
- az év végére nem hajtottam magam az olvasás terén, de kiolvastam az Ady verseskötetet ill. Paul Donders Reziliencia könyvét - ill. a témában olvasok egy kicsit részletesebb könyvet, ami 2020 első olvasmánya lesz :))
- a szilveszter izgalmasan telt ismerősöknél, Concept társassal és finom kajákkal - italokkal
- az új év első napja pedig csendesen, nyugalmasan telt, ill. átköltözködtem az új határidőnaplóimba :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.