Things I Love Thursday #52

december 26, 2019
- pénteken kaptam egy hatalmas csomagot Zitától - nem maradtam decemberben sem könyv nélkül
- ismét elmentünk a Balmora kávézóba, ahol megkóstoltam a sárgabarackos croissant - isteni!
- kiolvastam a 4. könyvet a decemberre tervezett kupacból - ez A nagy Gatsby volt, amit 2011-ben olvastam először, de most sokkal jobban tetszett. Ill. elkezdtem olvasni a Harry Potter 4-et, az illusztrált kiadásban, ami igazi itthon olvasós darab - dögnehéz :D
- karácsooony: fadíszítés, ajándékozás, beszélgetés, sütik - finom ételek. Gyorsan eltelt ez az néhány nap, de jól használtam ki :)
- sorozatok terén is haladtam: végignéztem a This is us 4. évadát (pár napja jöttem rá, hogy vannak új részek), ill. egy norvég sorozatot is megnéztem (Új barát karácsonyra), ami nagyon tetszett - imádtam a helyszíneket, a főszereplő karakterét, a sztori mondanivalóját. Ajánlom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.