Things I Love Thursday #51

december 19, 2019
- egy hete végre nálunk is esett a hó, szerencsére néhány fotó erejéig én is meg tudtam örökíteni - ill. nagyon passzolt az aktuális olvasmányomhoz. Az Ezüstfonás pedig kedvenc lett - ennek külön örültem a héten :)
- vasárnap Győrben voltunk barátinknál, a napot persze a Fűszeresben kezdtük. Megnéztük gyorsan a vonat indulása előtt az adventi vásárt is, szép és sokkal nagyobb mint a miénk :)
- a hét elején feladtam a karácsonyi lapokat, csomagokat és még az utolsó pillanatban magamnak is rendeltem egy szépséget (nem könyv! :O)
- ezen a héten az októberben beszerzett karácsonyi krimiválogatást olvasom Agatha Christie-től - az utóbbi időben egy hónap sem telt AC krimi nélkül (sőt már a januári kiszemeltem is megvan :))
- már csak néhány nap és jön a karácsony, pihenés, finom kaják - könyveeeek :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.