Things I Love Thursday #49

december 05, 2019
- sikeresen lezárult a könyvtári könyvvásár programsorozat ill. ennek a hatására készült velem egy interjú is
- szombatot már vártam, hogy itthon töltődjek, megnéztem két karácsonyi filmet is ennek örömére (Let is snow, Grincs /2018/ - tetszett mindkettő)
- elolvastam Szabó Magda karácsonyi könyvét és írtam is róla egy ajánlót
- írtam több bejegyzést - összegyűjtöttem a TOP5 őszi könyvemet, rám talált egy booktag is, ill. elolvastam egy nagyon friss könyvet (nyáron jelent meg először - november végén pedig elhozta az Athenaeum a fordítást).
- kedden megnéztük a helyi adventi vásárt - idei első forralt bor is megvolt :D
- karácsonyi ajándékokkal jól állok, szinte minden megvan (szombaton leadtam néhány rendelést - amik szépen jövögetnek :D)
- ma délelőtt barátnőkkel pedig egy újabb kávézót próbáltunk ki, ahol még egy kis reggeli, nassolnivaló is akadt és csodaszép karácsonyfa. Nagyon tetszik a hely, vissza fogok még térni :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.