Things I Love Thursday #46

november 14, 2019
- ismét több új könyv érkezett hozzám a héten, ezek közül még csak az új Aciman regényt olvastam el (Találj rám), folyamatban van a New York lányai, ill. a könyvtárból A Várnegyed titkai. Megérkezett hozzám kedden a nagyon várt új Joanne Harris regény, Az epertolvaj és az illusztrált Tűz serlege (ezt még nem bontottam ki, tartogatom még egy ideig :)) és a Könyves Magazin Harry Potteres különszáma (a novembert kineveztem HP hónapnak :D)
- a hétvégém nagyon pihentető volt - ráadásul elmentünk egy étterembe, ahol még sosem voltunk (de megyünk még :D)
- hétfőn leültünk kávézni, beszélgetni Zituu-val, akivel Instagramon ismerkedtem meg - jó volt személyesen is beszélgetni és ismét meglepett több szép dologgal - a HP bögre azóta állandó használatban van ❤
- tegnap egy újabb bakancslistás elemet pipálhattam ki - eljutottam az Országos Széchényi Könyvtárba egy egyesületi konferenciára, ahol a marketingről volt szó. Igaz csak egy kis részletét láthattam az OSZK-nak, de az előadások kárpótoltak.
- Budapestről nem távoztam most sem Poket nélkül, a Várkert bazárban nyílt automatából vásároltam. Igaz mire leértünk én már feladtam, hogy megtaláljuk, de a kolléganőmnek éles szeme volt :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.