Things I Love Thursday #43

október 24, 2019
- sikeresen véget ért a szeptemberben indult belsős, könyvtári tanfolyamunk - sokat tanultam, ill. merítettem új ötleteket :)
- aktív volt a hétvége - tornázás, és egy kis erdőjárás is belefért - lásd a sok-sok képet Instán
- megérkezett végre az Hollóhátas Harry Potter 1. könyvem is - angolul (nemsokára megjelenik magyarul is. Mivel még sosem olvastam eredetiben, gondoltam így lesz a legjobb elkezdeni - novemberre tervezem ;))
- hétfő is jól indult: kávézás-fánkozás és beszélgetés barátnőkkel, turkálóban is találtunk kincseket és megvettem a novemberi Éva magazint (Joy-napok novemberben yayy)
- kedden megnéztük a Sportliget új részeit - de legjobban a fák, a fények, - ez a gyönyörű őszi idő fogott meg (látszik is, annyi természetfotóm készült mostanában, hogy ihaj!)
- sütiiiik - vasárnap Bozsokon, hétfőn a BoxDonutban, kedden a Sporligettől nem messze a Karamell cukrádszában, tegnap pedig ismét a BoxDonutban bűnöztem - sok találkozó jött össze erre a néhány napra
- olvastam is közben - két borzongató könyvet, mindkettő nagyon tetszett: Gonosz lélek közeleg ill. a Kotnyeles kölyöket (erről nemsokára érkezik a bejegyzés)

1 megjegyzés:

  1. Hű, Harry Potter eredetiben eleinte biztos fura lesz :) Tök mások a nevek :D Már a Roxforté is :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.