Things I Love Thursday #39

szeptember 26, 2019
- pihentető volt a hétvége: fotóztam kicsit, olvastam és készültem az előttem álló húzósabb hetekre-hétvégékre
- Anne 3. része után más vizekre eveztem: elolvastam egy augusztusi szerzeményem, Alice Munrotól az Ifjúkori barátnőmet. Ez a kötet nem varázsolt el mint mondjuk az Asszonyok, lányok élete vagy épp a Juliet, de megerősített, hogy kell még olvasnom tőle.
- hétfőn nagyon viccesen és vidáman indult a napom: megérkezett a Blogturnén nyert Apád előtt ne vetkőzz kötet, majd ezt követte Zita szeretetcsomagja, amiben lapult egy példány a fenti könyvből. A turnést szeretném majd kisorsolni köztetek - ezt majd egy nyugalmasabb héten kigondolom, hogyan történjen ;)
- az Ifjúkori barátnőm után kicsit megtorpantam, hogy mit is olvassak, de a könyvtár megoldotta - sok újdonságra lecsaphattam: ezek közül az Agathe-t már el is olvastam, ill. a Marvel kapitány képregény és Tóth Krisztina legújabb novelláskötete van folyamatban
- kedden moziban megnéztük az Ad Astrát, amit már vártam, de nem volt akkora élmény mint amire számítottam. Különleges film, nem volt rossz, de engem néhány gyakorlati dolog hiánya idegesített - nem scifi, erőteljes dráma.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.