Things I Love Thursday #38

szeptember 19, 2019
- pénteken lement a tanfolyam első része: jó volt inspirálódni, új ismeretségeket kötni. Az estét pedig néhány kedves kollégámmal zártam egy jó vacsival :)
- ebben a hónapban nem vettem könyvet! (Vagyis vettem, de nem magamnak: a Libri nagy akcióit kihasználva már beszereztem három könyvet a szüleimnek előre - névnap, szülinap, sőt már egyet karácsonyra is :D). Viszont múlt héten kaptam egy emailt, hogy én nyertem meg a Blogturnén Péterfy-Novák Éva legújabb könyvét :O Kíváncsi vagyok rá nagyon, de tartok is tőle.
- olvasás szempontjából az elmúlt hét (is) L. M. Montgomery klasszikus ifjúsági regénysorozatáról szólt: az első rész után szinte azonnal folytattam a másodikkal, ill. ez után sem volt igazán máshoz kedvem - jelenleg a 3. résznél tartok :D
- ez a hét a visszarázódásról szólt és a felkészülésről a következő időszak programdömpingjére: nem csak a munkában, hanem a magánéletben is több utazás, program vár rám - amiről tudok, majd beszámolok ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.