Things I Love Thursday #37

szeptember 12, 2019
- szombaton Sopronban jártunk - egy kis kirándulást és több vásárlást tartogatott a nap. Persze az Auchanban nem hagyhattam ki, hogy ne nézzem meg a Harry Potteres termékeket: egy füzetet vettem és kaptam egy minifigurát (Harry lapult a csomagban).
- elkezdtem egy új sorozatot az HBO Go-n, ez az Időbevándorlók, ami nagyon izgalmas alaphelyzettel dolgozik
- végignéztem a Fleabag sorozat 2. évadát - egy nap alatt, nagyon behúzott ill. befejeztem A kisvárosi életekből készült minisorozatot, az Olive Kitteridge-et is, ami nagyon jó feldolgozása a könyvnek!
- teljesítettem szeptemberre az újraolvasós tervem: 9 év után újra elmerültem a Sosehol világában
- kedden elkezdtem egy új könyvtári tanfolyamot, most szerencsére házon belül zajlik: újszerű, izgalmas és sok inspirációt ad, ill. kicsit le is lassítottam miatta. Sok olyan gyakorlatot játszottunk el, ami önismeretre és az érzéseink megosztására fókuszál, az olvasás és a könyvek csak a háttérben jelennek meg. Nekem ez a lelassulás most nagyon jól jött: kezdve azzal, hogy elengedtem az évszakos tervezést, most szép lassan olvasom sokak kedvencét - az Anne otthonra talált.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.