Things I Love Thursday #29

július 18, 2019
- két régebbi fotós témámat is megvalósíthattam: az egyik az elhagyatott hely fotózása, a másik egy nyári tipikus fotótéma: napraforgók
- hétvégén nagyon belehúztam az olvasásba - igen, még saját magamhoz képest is :D - az elmúlt hét napban befejeztem: 8 könyvet, egy részükről közös bejegyzésben írtam, ezekről pedig külön: Agatha Christie - N ​vagy MAlan Moore&David Lloyd - V mint vérbosszúJane Harper - A természet ereje.
- nagyon benne vagyok az olvasómaratonokban, jövő héten pedig indul a Reading rush, amire sajátos formában benevezek én is :)
- tegnap megnéztük a moziban a legújabb Marvel filmet, a Pókember Idegenben -t, ami egy átvezető filmnek jó volt, de a fordulatok kitalálhatóak voltak
- lelkiekben már készülök a nyaralásra, nagyon várom és próbálok az augusztusba is minél több 'nyári' tervet, programot bezsúfolni, ami eddig elmaradt az időjárás vagy lehetőség hiányában :)


Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.