Things I Love Thursday #14

április 04, 2019
- jobbnál-jobb könyveket olvastam a héten: Hurok, Jessica Jones képregény, újraolvastam Rupi Kaur verseskötetét, majd St. Aubyn durva regényfolyamában merültem el (erről is nemsokára érkezik a bejegyzés)
- szerveződnek az áprilisi programok - egy kis Győr, Kecskemét (tanfolyam, utoljára :D - jövő heti tilt emiatt ismét pénteken fog kikerülni) na és a bp-i könyvfesztivál! :)
- két könyvtől is megváltam a héten, de érkezett is egy - Colm Toibín legutóbb magyarul megjelent regénye, A blackwateri világítóhajó (gyönyörű élőben is O.O) - ezt legjobb barátnémtól kaptam, több jópofa 30-as ajitárggyal utószülinapomra :)))
- a nap fontos eseménye az éves munkaértekezlet volt a könyvtárban, amin az egyik szakmai díjat nekem ítélték a tavalyi munkámért, nagyon örültem ennek :))))))

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.