Things I Love Thursday #9

február 28, 2019
- szombaton ismét Bp-en jártam, bloggerlányokkal tartottunk egy kajálós-könyvvásárlós napot. A nap fénypontja volt a reggeli a BudapestBaristasnál, a Múzeum Antikváriumban Kata rábukkant nekem A Végtelen Történetre, és megvettem a Szívlapát kötetet is.
- hétfőn nagyon aktív voltam: rendet raktam az íróasztalomban, ruháim és a könyveim között. Utóbbi okozott főleg megkönnyebbülést - nem csak a saját könyveket néztem át, hogy mit akarok megtartani, hanem a könyvtárból kivettek közül is jó párat visszavittem, és a molyos várólistámról is törölgettem. #tavaszinagytakaritas
- folytattam a This is us (Rólunk szól) sorozatot szintén a szabadnapomon és annyira megfogtak történetszálak, hogy 6 részt megnéztem egy nap alatt :D
- több szuper könyvet is elolvastam ez alatt a hét alatt: Cameron Post történetét, Egy feminista... esszégyűjteményt és A tiltott álmok városát (amiről nemsokára jön a bejegyzés). A nagy takarítós kör elérte az olvasásaimat is - a vonatútra vitt Holttest a fürdőkádban krimit a negyedénél abbahagytam, mert nem húzott be.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.