Things I Love Thursday #8

február 21, 2019
- találtam a Müllerben egy új tavaszi-nyári parfümöt (és még akciós is volt :D)
- kitaláltam, hogy a Rókabérc megérdemel egy különlegesebb Instagram bejegyzést - egy vasárnapi séta alkalmával sikerült egy kis ligetben megörökítenem. Olvassátok, nagyon erős krimi!! :)
- két újdonság is érkezett a hét elején: Cameron Post története már azóta érdekel, hogy elolvastam belőle egy részletet. Emmi Itäranta A tiltott álmok városa a Metropolis Mediánál jelent meg, és tökéletes a 19 nemzetes listámra (és a borítója is gyönyörű).
- melegebb idő - még nem mondom hogy jön a tavasz, de már nem kell annyi réteg ruha! :)
- a betévedtem munka előtt az egyik könyvesboltba, ami sajnos megszűnik. Akkora szerencsém volt, hogy a már szeptember óta vágyott, nehezen kapható Joyce Maynard kötetet megtaláltam náluk! Grecsó tavalyi kötete is a kívánságlistámon volt és már majdnem megrendeltem múlt héten - most féláron jutottam hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.