Things I Love Thursday #6

február 08, 2019

- a hetet ismét Kecskeméten töltöttem (ezért is kerül csak most ki ez a bejegyzés) - jó volt már rutinosan utazni (Bp-en belül is), sőt a véletlen úgy hozta, hogy több ismerőssel utaztam Bp. felé :)
- ha már Bp. akkor persze nem jöttem haza Poket zsebkönyv nélkül - megvettem az Alice csodaországbant, amit autista fiatalok rajzaival illusztráltak
- Kecskeméten ismét megnéztem a Kóborló antikvárium kínálatát, és nem csak két könyvvel gazdagodtam, de egy maximálisan kedves - teával fogadó kiszolgálásban is. :)))) 
- a héten (sokadszorra) újraolvasom a Harry Potter sorozat 5. részét, amiről szeretnék is írni bejegyzést
- pont a szülinapomra megérkezett az Orsay webshopból két apróság, amivel megleptem magam (pont jól jött a leárazás :D)
- szülinévnapi köszöntések - egyik csoporttársam meglepett a saját készítésű könyvjelzőjével és csokival is ❤

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.