Things I Love Thursday #47

november 22, 2018
- az elmúlt hét könyves fénypontja a két újdonság érkezése volt a 21. Század Kiadótól
- hétfőn beköszönt a tél - hóesésben indultam el a városba egy találkozóra :)
- kifogtam egy kupont az Yves Rocher webshopban, gyorsan rendeltem néhány dolgot :))
- megnéztük kedden a Grindelwald bűntetteit - ami persze elvarázsolt, amikor néztem, de utólag (meg persze az éktelen hibákra közben is) rájöttem, hogy kicsit döcög a sztori...
- megtaláltam a Broad city 4. évadját szinkronosan! :D Végre, tudtam folytatni ezt az agyament sorozatot! Ismeritek?
- úgy érzem kicsit belassultam az olvasás terén a héten, pedig befejeztem Agatha Raisin és az ogre vérét, és két Witcher képregényt (utóbbiak nem tetszettek annyira, ezért poszt sem született). Most az Engedetlenséget olvasom, és jobb is ezzel kicsit lelassulni - elgondolkodni rajta!

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.