Things I Love Thursday #37

szeptember 13, 2018
- ez a hét a vásárlásról szólt... Pénteken befutott három rendelésem - öröm volt hazavinni az első BodyShopos zsákmányom, két új könyvet (az egyik az új Simon Márton kötet volt, amit el is olvastam) és egy ajándék parfümöt. Ezen a héten féláron tudtam rendelni, így gyorsan megvettem három régóta kívánságlistás könyvet :) (+érkezőben van még néhány, a szeptemberi zárás durva lesz :D)
- a szeptemberi listámról kipipálhatok 2 könyvet: Légzőgyakorlat fuldoklóknak és A vád tanúja novelláskötet. (Plusz szintén egy listást olvasok most: Agatha Christie Életem - de elég lassan haladok; tetszik csak nagyon tömény, részletes, 652 oldal - de sűrűn gépelve).
- több szintén régóta várt képregényt is megszereztem a könyvtárból - a Blacksad két részéről már írtam is, Neil Gaiman Death - Halálját ma fogom befejezni.
- az egyéb kis terveimmel is haladtam a héten - találtam egy normális fekete farmert, megvettem az októberi Glamourt (ez már hagyomány nálam), sikerült eladnom egy újabb könyvemet, hétvégén pedig irány Bp :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.