Things I Love Thursday #34

augusztus 23, 2018
- végignéztem a Twin Peaks második évadát is, ami még elborultabb volt, mint az első. Azóta megnéztem néhány részt a harmadikból, na ott aztán elszabadult az alkotók fantáziája :D Hogy jobban megértsem a részleteket, a könyvtárból kihoztam a két friss TP könyvet, Az utolsó dossziét már el is olvastam, A TP titkos történetét majd a hétvégén szeretném :) Ti néztétek ezt a sorozatot?
- nyugis hétvége, és pózolás Gyulával :D
- egy újabb Témázunk bejegyzés
- a szabadság utolsó pillanatait kihasználva befejeztem az egyik nagy tervemet - az új Zafónt
- Agatha Christie Halál a Níluson is régi tervem volt, és csak úgy falom az oldalakat :) Instán kérdeztem is, hogy kinek melyik a kedvence az írónőtől - ebből készül egy külön bejegyzés is ;)

2 megjegyzés:

  1. A jobb felső sarokban tök jól néz ki az a kanál a bögrében! Mi van rajta? A cica kihez tartozik? :)
    Nagyon jó kis montázs. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fehér négyszögek? Az csak az insta képen van, mutatja, hogy több kép van egy bejegyzésben
      Gyula páromék cicája, most egy éves kb ;)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.